Kashmir- Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke normal folkeskikk per nå. Jeg bryr meg ikke engang om jeg får en rakett i hodet. Anonymkode: 83d2f...372 Du bryr deg ikke om du får en rakett i hodet, men du bryr deg om hva folk her tenker om at du ikke svarer på meldinger. Okay. Make sence. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (3 minutter siden): Hvem tror du kan vite det? Jeg vet ikke ……. Orker ikke mer av dette helvettes livet Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke ……. Orker ikke mer av dette helvettes livet Anonymkode: 83d2f...372 Psykolog er de som kan vite mer om hvordan du kan bli bedre, og kan hjelpe deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (2 minutter siden): Psykolog er de som kan vite mer om hvordan du kan bli bedre, og kan hjelpe deg. Hun er kjedelig og det er tiltak å komme meg dit. Jeg føler meg ikke noe bra. Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er kjedelig og det er tiltak å komme meg dit. Jeg føler meg ikke noe bra. Anonymkode: 83d2f...372 Jeg forstår at det er et tiltak, men det vil bli vanskelig for deg å få det bedre hvis du ikke gjør det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (2 minutter siden): Jeg forstår at det er et tiltak, men det vil bli vanskelig for deg å få det bedre hvis du ikke gjør det. Hva skal liksom hun gjøre for meg? Om jeg hadde sagt det jeg har sagt til deg hadde hun blitt bekymret. Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva skal liksom hun gjøre for meg? Om jeg hadde sagt det jeg har sagt til deg hadde hun blitt bekymret. Anonymkode: 83d2f...372 Hvorfor startet du tråden, hvis du ikke ønsker å gjøre noe? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (2 minutter siden): Hvorfor startet du tråden, hvis du ikke ønsker å gjøre noe? Jeg lurte på det med meldingene. Jeg jeg vet ikke hva jeg vil, lenger. Burde hatt en heisekran som løftet meg opp fra mørket. Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Ekstra Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (8 minutter siden): Jeg forstår at det er et tiltak, men det vil bli vanskelig for deg å få det bedre hvis du ikke gjør det. Du har en engels tålmodighet 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurte på det med meldingene. Jeg jeg vet ikke hva jeg vil, lenger. Burde hatt en heisekran som løftet meg opp fra mørket. Anonymkode: 83d2f...372 Det med meldingene har du fått svar på. Heisekran er tilgjengelig, bare ta kontakt med fastlege/psykolog og start der. Ekstra skrev (1 minutt siden): Du har en engels tålmodighet Hehe, takk. Føler selv jeg ikke har så mye tålmodighet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (1 minutt siden): Det med meldingene har du fått svar på. Heisekran er tilgjengelig, bare ta kontakt med fastlege/psykolog og start der. Hehe, takk. Føler selv jeg ikke har så mye tålmodighet. Vil ikke Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Vhanja Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil ikke Anonymkode: 83d2f...372 Hvis du ønsker å forbli i mørket, så har du all rett til det. Ditt liv, ditt valg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Vhanja skrev (5 minutter siden): Hvis du ønsker å forbli i mørket, så har du all rett til det. Ditt liv, ditt valg. Det var hardt Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Kashmir skrev (1 time siden): Du bryr deg ikke om du får en rakett i hodet, men du bryr deg om hva folk her tenker om at du ikke svarer på meldinger. Okay. Make sence. 🙄 Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva skal liksom hun gjøre for meg? Om jeg hadde sagt det jeg har sagt til deg hadde hun blitt bekymret. Anonymkode: 83d2f...372 Hun skal skrive ut resept på medisner. Anonymkode: 4bcf2...f80 0 Siter
Glitter Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Det er dessverre sånn det er. Selv om man føler at det bare er et ork å dra til psykologen og lurer på hva er vitsen med å si hvordan ting er, så er det blant annet det som må til for å kunne få det bedre. Og selv om det føles sånn, så varer ikke mørket for evig tid. Men da må du gjøre noe for at det skal lette. Som å ta imot hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun skal skrive ut resept på medisner. Anonymkode: 4bcf2...f80 En psykolog kan ikke skrive ut resept Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Glitter skrev (1 time siden): Det er dessverre sånn det er. Selv om man føler at det bare er et ork å dra til psykologen og lurer på hva er vitsen med å si hvordan ting er, så er det blant annet det som må til for å kunne få det bedre. Og selv om det føles sånn, så varer ikke mørket for evig tid. Men da må du gjøre noe for at det skal lette. Som å ta imot hjelp. Ja… jeg er ikke noe flink til det jeg bare går lenger og lenger ned. Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Glitter Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja… jeg er ikke noe flink til det jeg bare går lenger og lenger ned. Anonymkode: 83d2f...372 Det er det typiske og tunge med depresjon. Jeg vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe deg. Det vil kreve litt av deg for å få dette til å snu. Hvis du er helt blottet for initiativ og tiltak så bør du prøve noe antidepressiva for å forhåpentligvis få hjelp til å komme litt i gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Skrevet 22. november 2022 Glitter skrev (2 minutter siden): Det er det typiske og tunge med depresjon. Jeg vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe deg. Det vil kreve litt av deg for å få dette til å snu. Hvis du er helt blottet for initiativ og tiltak så bør du prøve noe antidepressiva for å forhåpentligvis få hjelp til å komme litt i gang. Har prøvd Remeron som hjalp med søvn men bråsluttet i oktober pga den ikke virket mot søvn lenger. Anonymkode: 83d2f...372 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.