Gå til innhold

Hvordan fortelle ham at jeg ikke er heeelt fornøyd?

Anbefalte innlegg

Dette er ikke lett syns jeg. Jeg er sammen med verdens herligste kjæreste.

Vi har det utrolig godt sammen seksuelt, MEN jeg er likevel ikke heeelt fornøyd.

Når vi koser, så er han veldig fiksert på ett område av kroppen min, midt mellom bena. That's it. Han kan bruke tid på forspilll ,men vier lite oppmerksomhet til armer, mage, lår og rumpe. Men kysse - det kan han - og er rå på det. :-)

Men jeg savner mer kos på andre kroppsdeler.

Han har fortalt at han tidligere var sammen med en jente han hadde et elendig sexliv med. Der kjedet han vettet av seg, sier han. De gikk alltid "rett på".

Jeg har sagt at ok, slik vil ikke *jeg* ha det. Og han er enig. Han skryter av vårt sexliv og sier jeg er alt han har drømt om. Og det tror jeg på ;-) hehe, men å kjære med *hele* kroppen er tydligvis ikke så viktig for ham, da....men det er det for meg.

Hvordan skal jeg klare å si dette til ham, uten at han tar det som "klaging"? Er faktisk litt redd for å si dette....

Ellers i hverdagen er han ekstremt flink til å kjæle med meg, hvorsomhelst og nårsomhelst - og han nyter det.

Hvorfor er han da så ekstremt (unskyld uttrykket) fitte-fokusert når vi elsker, da.... Hm...

Trenger råd her...Og ps! Han er veldig vàr på kritikk :-/

Fortsetter under...

Gjest Våril

Jeg synes det er litt rart at det skal være så vanskelig å si det. Kan du ikke bare si det på en pen måte da, han kan da ikke ta det som kritikk..! Du kritiserer han jo ikke - du ber om noe..

Hvordan skal du få sagt vanskelige ting til han, hvis dette er vanskelig..? Jeg mener ikke å være spydig..

Hilsen

Jeg synes det er litt rart at det skal være så vanskelig å si det. Kan du ikke bare si det på en pen måte da, han kan da ikke ta det som kritikk..! Du kritiserer han jo ikke - du ber om noe..

Hvordan skal du få sagt vanskelige ting til han, hvis dette er vanskelig..? Jeg mener ikke å være spydig..

Hilsen

Du, jeg syns ikke du var spydig :-) Forstår spørsmålet ditt.

Har ingen problemer med å snakke med ham om vanskelige ting ellers. Vi er flinke til det :-)

Men på dette området må jeg være litt forsiktig, for han har ikke verdens beste selvtillit på det seksuelle. Han syns bl.a selv at han ikke er stor nok, og han er livredd for at jeg ikke er fornøyd. Å "klage" på for lite kjæling med andre kroppsdeler, det kan være han vil ta ille opp.

Du vet, hadde det ikke vært et reellt problem å skulle si dette til ham, så hadde jeg heller ikke bedt om råd her ;-)

Gjest Martin

Du, jeg syns ikke du var spydig :-) Forstår spørsmålet ditt.

Har ingen problemer med å snakke med ham om vanskelige ting ellers. Vi er flinke til det :-)

Men på dette området må jeg være litt forsiktig, for han har ikke verdens beste selvtillit på det seksuelle. Han syns bl.a selv at han ikke er stor nok, og han er livredd for at jeg ikke er fornøyd. Å "klage" på for lite kjæling med andre kroppsdeler, det kan være han vil ta ille opp.

Du vet, hadde det ikke vært et reellt problem å skulle si dette til ham, så hadde jeg heller ikke bedt om råd her ;-)

Tror nok dette er ganske så gjengs hos menn - vi er ekstremt forkusert på fitta. Der er jo selve herligheten! Men jeg har fått beskjed av dama om å stimulere henne ellers også - og jeg vet utmerket godt at damer er flere soner å spille på.

Tror muligens den handler om at vi menn tror vår eneste stimulanse er direkte på pikken. Slik er i alle fall jeg, vil ikke at dama skal gå noen andre steder.

Synes du helt diskret skal ta hånda hans på puppene, rompa eller hvor du vil ha dem under sex. Da skal man være uhyre usikker for å ta det som kritikk.

Skjønner hva du mener og at du måre være forsitkig med måten dette tas opp på.

Men kan du ikke f.eks. legge deg på magen, (ikke når dere har planlagt sex) og be han stryke og kose med nakken, ryggen, rumpa, lårene osv. og fortelle han hvor godt dette er og at du blir ekstra kåt av det. Da vil det ende opp i sex.

Fortell han også senere hvor mye du satte pris på dette og at du vil han skal gjøre det mer, fordi han var så flink.

Dette kan du gjøre flere ganger, med andre ord led han til å gjøre det, uten at du forteller noe. Bruk fantasien så klarer du nok dette:-))

Skjønner hva du mener og at du måre være forsitkig med måten dette tas opp på.

Men kan du ikke f.eks. legge deg på magen, (ikke når dere har planlagt sex) og be han stryke og kose med nakken, ryggen, rumpa, lårene osv. og fortelle han hvor godt dette er og at du blir ekstra kåt av det. Da vil det ende opp i sex.

Fortell han også senere hvor mye du satte pris på dette og at du vil han skal gjøre det mer, fordi han var så flink.

Dette kan du gjøre flere ganger, med andre ord led han til å gjøre det, uten at du forteller noe. Bruk fantasien så klarer du nok dette:-))

Lurt forslag! :-) Både av deg og Martin lenger nede :-)

'

Takk!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...