Worriesome Plenty 2 Skrevet 21. januar 2023 Skrevet 21. januar 2023 Er de holdbare 4 dag etter åpning. Har ligget i kjøleskap og har lenge igjenn til siste forbruksdag. Jeg har vansker med å lukte meg frem. 0 Siter
tasmus82 Skrevet 21. januar 2023 Skrevet 21. januar 2023 Tror de er holdbare ganske lenge, men etter åpning har de en tendens til å bli tørre og få litt annen smak. Du kjenner det gjerne når du begynner å steke de, om de lukter "riktig". 1 Siter
Osten Skrevet 21. januar 2023 Skrevet 21. januar 2023 Kyllingnuggets er vel varmebehandlet når de kjøpes og ikke rå, da burde de holde 4 dager i åpnet pakke i kjøleskap. 1 Siter
Kashmir- Skrevet 21. januar 2023 Skrevet 21. januar 2023 Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Åpne pakker uten god innpakning som i boks med lokk = to døgn her. Alt bør være i bokser med lokk tenker jeg. Bortsett fra det som er spekemat av kjøtt og fisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.