Gå til innhold

Kjæresten min saboterer livet mitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er et menneske som har alle mulighetene foran deg.Det er mange ting du ikke må eller skal finne deg i.

Har du noen du kan snakke med dette om?

Familie, venner?

Ellers finnes det krisesenter og polit.... Kommer jo litt an på hva og hvordan han "driver" ditt liv.

MEN det høres ikke ut som en jeg ville dele livet mitt med, i alle fall!

Prøv å reise bort, prøv å skap litt avstand til han og det han gjør med deg.

Søk motivasjon for å bli sterk nok til å bryte

- om det er det du vil

Er her... ta kontakt.....

Gjest kjemperedd

Skal man forstå det slik at du er redd for å gjøre det slutt med ham og...?

Det er nettopp det som er problemet.Har prøvd å flytte fra ham mange ganger uten å lyktes.

Første gangen kastet han meg bare ut og tok fra meg nøklene.Jeg måtte klare uten tingene mine i flere dager.

Har anmeldt ham for vold,men om man blir banket helseløs,såskjer det ingenting.Kjæresten min hadde utrolig nok har rent rulleblad fra før av,så han fikk bare 2000 kr i bot noe som er bare lommerusk for ham.

Jeg tror ikke noen forstår at han forfølger meg truer meg med vold,voldtekt,skade familien min +div.Politiet tror jeg fantaserer og er gal.Jeg har kansje fantasert om blåmerkene mine også da?

Han kjenner farlige folk.Skjønner dere hva det betyr eller.Vet om tilfeller der folk har blitt torturert,uten at vedkommende for mer en noen måneders fengselsstraff.

Skjønn den som kan.

Det er nettopp det som er problemet.Har prøvd å flytte fra ham mange ganger uten å lyktes.

Første gangen kastet han meg bare ut og tok fra meg nøklene.Jeg måtte klare uten tingene mine i flere dager.

Har anmeldt ham for vold,men om man blir banket helseløs,såskjer det ingenting.Kjæresten min hadde utrolig nok har rent rulleblad fra før av,så han fikk bare 2000 kr i bot noe som er bare lommerusk for ham.

Jeg tror ikke noen forstår at han forfølger meg truer meg med vold,voldtekt,skade familien min +div.Politiet tror jeg fantaserer og er gal.Jeg har kansje fantasert om blåmerkene mine også da?

Han kjenner farlige folk.Skjønner dere hva det betyr eller.Vet om tilfeller der folk har blitt torturert,uten at vedkommende for mer en noen måneders fengselsstraff.

Skjønn den som kan.

Har du forsøkt å ta kontakt med et av krisesentrene i nærheten av der du bor?

Det hadde nok vært en ide å få litt praktisk hjelp til å komme seg ut av forholdet - og litt veiledning for hvordan du kan beskytte deg mot ham. Og krisesentrene skal være et av de stedene man da kan henvende seg til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...