Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest libido

Jeg er forlovet og skal gifte meg om et halvt ar. Vi har vaert sammen i litt over et ar og vi gar utrolig bra sammen pa alle omrader bortsett fra sex. Hun tar aldri initiativet ,men vil alltid. Hun far somregel orgasme,men tar aldri initiativet til a gjore noe for meg og nar jeg har gjort henne oppmerksom pa dette sier hun at hun vet. Hun sier hun aldri onanerer og er bare oppmerksom pa sex nar jeg har varmet henne opp en god stund. Jeg har hatt mange spennende forhold tidligere og kanskje jeg forventer for mye av henne ,men avogtil orker jeg ikke denne enveisgreien og tar inget initiativ og da skjer jo heller ingenting og det virker ikke som om hun bryr seg og jeg vet at hun elsker meg hun er bare veldig lite seksuell og dette gjor meg frustrert. Noen rad?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47094-hvem-har-ansvaret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nøffelinøff

vet jo ikke hvor gammel du er, men så lenge du er under 40 så burde du gjøre deg en stor tjeneste og IKKE gifte deg.....

dere har vært sammen i ett år som er ganske kort tid, og du synes allerede det seksuelle er et stort problem...det at hun ikke tar intiativ kommer til å få store konsekvenser for selvtilliten din hvis det ikke allerede har gjort det, da.

jeg kunne aldri tenke meg å være sammen med en grå mus som ikke viste seksuell interesse for meg, jeg hadde nok funnet meg en annen.

noen egner seg bedre som venner og ikke kjærester og LANGT ifra som mann og kone.

husk på følgende: dere skal være sammen for resten av livet...RESTEN AV LIVET..

tissetassen din kommer til å gråte bitre tårer kvar dag......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47094-hvem-har-ansvaret/#findComment-179241
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...