Gå til innhold

Jeg elsker deg ikke lenger...!!?

Anbefalte innlegg

Bare for å presisere; så er dette min personlige mening - jeg har ingen fagkunnskap på området.

Det jeg antar; er at han har følelser for deg, men at de går på et mer vennskaplig plan; og at det er de forpliktelser han har som familiemann og ektemann som tynger ham ned. Med andre ord at han liker deg som menneske; og også som kvinne; men at følelsene ikke stikker noe dypere enn akkurat det.

Du kan forsøke å konfrontere ham med det som påstand; og se om han ønsker å snakke om det.

Om jeg har rett; vil det være ganske befriende for ham å snakke om det; såfremt problemstillingen presenteres på en rolig og grei måte.

Om jeg tar feil; vil han forhåpentligvis konkretisere mer ovenfor deg om hva som ligger bak hans for deg svært plutselige beslutning; slik at du slipper å sitte med alle mulige slags spørsmål og selvbebreidelser (som dere kvinner gjerne har i slike saker - uansett hva som har skjedd).

Neida, jeg trodde ikke at dette var din profesjon. Men du har en meget ryddig og reflektert tankegang, og det er sånt alle skulle hatt selv i en slik situasjon :-) Var litt usikker på om du var mann eller kvinne, men etter avslutningen din, så går jeg for det første:-) Men det er jo mye rett i det utsagnet også..... Vi får se hva som skjer, kommer sikkert flere frustrerte innlegg fra meg underveis.

Takk for turen :-)

Klemmer fra meg..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...