Gå til innhold

Velger jenter gutter etter størrelsen på...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

14

• naiv

8

• Zirine

5

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Jeg gidder for f...... ikke ha en gutt med stor penis.Det gjør da bare vondt hvis man skal ha samleie med ham .Derfor er der bedre med passe eller små peniser synes i alle fall jeg.Dett er min andre mening,men for å si min opprinnelige mening,så driter jeg i om han har stor eller liten penis.Det er IKKE det,det kommer ann på.Det er faktisk guttens indre egenskaper som kommer ann på for meg.Altså om gutten er snill,hensynsfull og har glimt i øyet.Egentlig er jeg IKKE den personen som går ut etter om penisen hans er stor eller liten.

Hvis noen her sier at det jeg sier her er bare jug,burde de passe kjeften sin.Jeg er 100% ærlig om det jeg sier.Dessuten hvis dere andre påstår at jeg juger likevel,så kjenner dere ikke meg godt nok.

Ulv I Faarikaal

Jeg gidder for f...... ikke ha en gutt med stor penis.Det gjør da bare vondt hvis man skal ha samleie med ham .Derfor er der bedre med passe eller små peniser synes i alle fall jeg.Dett er min andre mening,men for å si min opprinnelige mening,så driter jeg i om han har stor eller liten penis.Det er IKKE det,det kommer ann på.Det er faktisk guttens indre egenskaper som kommer ann på for meg.Altså om gutten er snill,hensynsfull og har glimt i øyet.Egentlig er jeg IKKE den personen som går ut etter om penisen hans er stor eller liten.

Hvis noen her sier at det jeg sier her er bare jug,burde de passe kjeften sin.Jeg er 100% ærlig om det jeg sier.Dessuten hvis dere andre påstår at jeg juger likevel,så kjenner dere ikke meg godt nok.

Du må være drømmekvinne for oss menn ! Hvis du er kvinne da, det er så mange luringer her.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja. Alle må stille seg opp på rekker, ta av seg buksene og vise meg godsakene. De to største går til en finale - og må kjempe om min gunst gjennom kurtise.

Dette høres en tanke kynisk ut, men sikkert morsomt, akkurat som man velger en agurk i grønnsakdisken.

Dette høres en tanke kynisk ut, men sikkert morsomt, akkurat som man velger en agurk i grønnsakdisken.

Jeg tror det var noe vesentlig i dette innlegget du ikke helt fikk med deg ..... ironi og en bitteliten dæsj med humor.

Jeg trodde det var sauen som var dum, ikke ulven?

;)

Ulv I Faarikaal

Jeg tror det var noe vesentlig i dette innlegget du ikke helt fikk med deg ..... ironi og en bitteliten dæsj med humor.

Jeg trodde det var sauen som var dum, ikke ulven?

;)

Jeg måtte bare si noe der, for jeg vet at i all spøk er det noe alvor, men det kan være vanskelig å se hvor alvorlig eller hvor ironien peker. Akkurat som jeg spøker med store pupper, der tror jeg kvinner kan være usikre på hvor mye spøk .... men det spørs hvem som sier dette, er du over 40 er du en gammel gris... ikke sant ? Ingen menn over 40 får si noe om sex uten konsekvenser for deres rykte.

Jeg måtte bare si noe der, for jeg vet at i all spøk er det noe alvor, men det kan være vanskelig å se hvor alvorlig eller hvor ironien peker. Akkurat som jeg spøker med store pupper, der tror jeg kvinner kan være usikre på hvor mye spøk .... men det spørs hvem som sier dette, er du over 40 er du en gammel gris... ikke sant ? Ingen menn over 40 får si noe om sex uten konsekvenser for deres rykte.

Du synes det er kynisk at menn må stille seg opp i rekker og vise frem godsakene for meg før jeg velger.

Kynisk? Nei, du sier ikke det ....

Gjest (ikke undertegnet)

Du synes det er kynisk at menn må stille seg opp i rekker og vise frem godsakene for meg før jeg velger.

Kynisk? Nei, du sier ikke det ....

Jo... men det tror jeg ikke du får dem til. Jo kanskje mot betaling. Men du tenkte kanskje gratis ? he-he man kan jo drømme.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, alt annet er uvesentlig.

Hadde det vært såååå enkelt ! Da kunne vi lagt bort sjarmen, intelligensen, omtanken, status av alle slag, korpus, arbeidslyst, og utseende bl a.

Da kan vi bli kriminelle, voldelige, gjerrige, atale, ustelte og møkkete, likeglad og utro, kort sagt levet livet.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...