Gå til innhold

Vi har nettopp blitt sammen, derfor spurte jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest Pokemon

Joda, man er usikker på noen områder.

Tror mange gutter er usikre på kjønnsstørrelsen sin.

Jenta mi er også usikker, selv om hun er både veldreid og pen.

Hun lurer på om hun er flink når det gjelder sex. Selv tenker jeg ikke på om hun er flink eller ikke, for meg er hun bare deilig og skjønn. Jeg liker henne så godt at jeg får aldri nok av henne.

Kanskje er det jeg som ikke er god nok, er den i grunnen stor nok?.

Hvorfor?.

Jeg vil da bare være meg selv, og ha ei jente uten silikon.....

Fortsetter under...

Åssen går det - har du blitt bedre?

Jeg har akkurat stått opp. Frysi, svetta, frysi litt til, hatt feberfantasier om noe som holdt på å rase sammen, osv osv i hele natt, og hele dag.

Men akkurat nå tror jeg ikke jeg har så mye feber, men det er nok bare pga paraceten.

Gi meg noen timer så hakker jeg nok tenner igjen..

Jeg har akkurat stått opp. Frysi, svetta, frysi litt til, hatt feberfantasier om noe som holdt på å rase sammen, osv osv i hele natt, og hele dag.

Men akkurat nå tror jeg ikke jeg har så mye feber, men det er nok bare pga paraceten.

Gi meg noen timer så hakker jeg nok tenner igjen..

Gjør som BB-deltagerne - gå med dyna rundt deg. God bedring!

Gjør som BB-deltagerne - gå med dyna rundt deg. God bedring!

Jeg ser ikke på BB, der går grensen.

Men jeg har jo liggi under dyna i hele dag, og det er vel ikke umulig at jeg legger meg under dyna når frysinga igjen sniker seg innpå meg, og ser på Apokalypse Nå på video, og drikker cola :)

Annonse

Jeg ser ikke på BB, der går grensen.

Men jeg har jo liggi under dyna i hele dag, og det er vel ikke umulig at jeg legger meg under dyna når frysinga igjen sniker seg innpå meg, og ser på Apokalypse Nå på video, og drikker cola :)

Apokalypse Nå. Er det film om Vietnamkrigen?

Den skulle jeg ha sett.

Ja, stemmer. Ikke bare er det en Vietnam-film, men den er sammen med Hjortejegeren, den beste Vietnam-filmen.

Så den bør du se, ja!

Stakkars, sjuk du også ja... Det er noko herk.... Eg tør nesten ikkje legge meg, i frykt for desse voldsomme feberfantasiane som herjar med meg! Uff.... Satse på å bli frisk snart...

God bedring!

Stakkars, sjuk du også ja... Det er noko herk.... Eg tør nesten ikkje legge meg, i frykt for desse voldsomme feberfantasiane som herjar med meg! Uff.... Satse på å bli frisk snart...

God bedring!

Ja, det er noe forbanna herk det greine her. Feberfantasier er et helvete, for å si det rett ut.

Jeg våser så jævla mye i de drømmene mine at jeg ikke vet opp og ned på noe som helst, og når jeg våkner vet jeg fortsatt ikke om jeg er våken eller om jeg fortsatt drømmer, og uansett så sitter drømmen friskt i minne, og drømmene er jo den totale galskap.

Ja, det er noe forbanna herk det greine her. Feberfantasier er et helvete, for å si det rett ut.

Jeg våser så jævla mye i de drømmene mine at jeg ikke vet opp og ned på noe som helst, og når jeg våkner vet jeg fortsatt ikke om jeg er våken eller om jeg fortsatt drømmer, og uansett så sitter drømmen friskt i minne, og drømmene er jo den totale galskap.

Det er skrekkeleg! Denne natta vart også noko turbulent, men i dag er eg såpass bra at eg aktar meg ut på trening om ikkje så lenge, trur eg! Håpar det går bra, ikkje trent sidan onsdag, begynner å få litt abstinensar her. :)

Håpar du er betre i dag da!!

*godbetringklem,smittefrisomsådan*

Det er skrekkeleg! Denne natta vart også noko turbulent, men i dag er eg såpass bra at eg aktar meg ut på trening om ikkje så lenge, trur eg! Håpar det går bra, ikkje trent sidan onsdag, begynner å få litt abstinensar her. :)

Håpar du er betre i dag da!!

*godbetringklem,smittefrisomsådan*

Du kan ikke trene når du har feber? Det er da overhodet ikke bra.... Jeg har hatt mer eller mindre treningsfri siden August, jeg, og begynte igjen på torsdag, for n'te gang i år, men NÅ skulle jeg lissom komme inn i rytmen igjen, men det skar seg selvsagt.

Får vel satse på å ta et par økter i slutten av uka.

Selv har jeg liggi og svetta og frysi om hverandre i hele natt (og dag, sto opp nå...), og i dag tror jeg at jeg stikker på legevakta og får meg en sykemelding for i morgen og tirsdag.

Hater å være syk!

God bedring til deg også...

Annonse

Du kan ikke trene når du har feber? Det er da overhodet ikke bra.... Jeg har hatt mer eller mindre treningsfri siden August, jeg, og begynte igjen på torsdag, for n'te gang i år, men NÅ skulle jeg lissom komme inn i rytmen igjen, men det skar seg selvsagt.

Får vel satse på å ta et par økter i slutten av uka.

Selv har jeg liggi og svetta og frysi om hverandre i hele natt (og dag, sto opp nå...), og i dag tror jeg at jeg stikker på legevakta og får meg en sykemelding for i morgen og tirsdag.

Hater å være syk!

God bedring til deg også...

Neida, trenar ikkje når eg har feber. Derfor eg ikkje har fått trent sidan onsdag. Men i dag var eg feberfri, så eg måtte ut ein tur. Er jo snart sesong, vettu!

Er heldigvis på bedringens vei!

Neida, trenar ikkje når eg har feber. Derfor eg ikkje har fått trent sidan onsdag. Men i dag var eg feberfri, så eg måtte ut ein tur. Er jo snart sesong, vettu!

Er heldigvis på bedringens vei!

Trodde ikke at dette var en chatte kanal!!??

Kan dere ikke heller bruke www.icq.com istedenfor? Det hadde vært greit å slippe å lese om alt det uinteressante dere chatter om.....TAKK!

Trodde ikke at dette var en chatte kanal!!??

Kan dere ikke heller bruke www.icq.com istedenfor? Det hadde vært greit å slippe å lese om alt det uinteressante dere chatter om.....TAKK!

Beklager så mykje dersom du av ein eller annan grunn skulle føle deg støtt. Men når det f.eks står SDD som overskrift, betyr det at innlegget er til, ja nettopp, SierDuDet. Dette av den enkle årsak at slike som deg skal få "slippe å lese om alt det uinteressante vi chatter om"! Ok?

Beklager så mykje dersom du av ein eller annan grunn skulle føle deg støtt. Men når det f.eks står SDD som overskrift, betyr det at innlegget er til, ja nettopp, SierDuDet. Dette av den enkle årsak at slike som deg skal få "slippe å lese om alt det uinteressante vi chatter om"! Ok?

Det er greit nok det! Men trodde dette var en seriøs plass hvor mennesker kunne komme med og svare på innlegg. Vi som ikke chatter finner jo fort ut hvilke leser innlegg som er verdt å ta en titt på......ikkesant!!

Det er greit nok det! Men trodde dette var en seriøs plass hvor mennesker kunne komme med og svare på innlegg. Vi som ikke chatter finner jo fort ut hvilke leser innlegg som er verdt å ta en titt på......ikkesant!!

Ja-ja-ja...

(herliga london framlengs og baklengs...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...