Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på hva der kvinner ønsker egentlig? Jeg holder på å lete etter en kvinne som jeg kan bli sammen med. Men virker ikke som det er så mange som vil bli kjent med meg. Går jo ute på byen og sjekker opp noen, men da vil de liksom ikke noe mer.....? Så hva vil dere kvinner? Jeg vet hva jeg vil, finne en kvinne jeg kan bli sammen med, ha god sex sammen og gjøre ting sammen med.

F.eks hvordan liker dere kvinner at en mann sjekker dere opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47141-hva-kvinner-%C3%B8nsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en kvinne

Kvinner liker at du behandler hver enkelt individuelt, og ikke tror at alle kvinner liker det samme. Vær hyggelig, snakk med henne en stund, og finn ut hva hun liker. Stemmer det med hva du liker, så går du videre derfra.

Føler vi at vi blir behandlet ut fra en "mal" eller som om alle likte det samme, mister vi interessen.

Så glem spørsmålet om hva kvinner generellt liker, og prøv å finne metoder for å få til en hyggelig samtale slik at du kan finne ut hva den spsielle kvinnen liker.

Men et par viktige ting: vær flink til å lytte, vær interessert, det er viktigere at du får med deg det hun sier og responderer på det, enn at du får fortalt mye mer om deg selv.

Og, har hun med seg venninner, vær høflig mot disse, liker de deg ikke, har du ingen sjanse!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men vet at jeg ikke liker å bli sjekket opp på byen. Så er det også veldig få stabile parforhold som starter på den måten.

Tror kvinner er generellt mistenksomme mot menn som sjekker dem opp på byen i mer eller mindre beruset tilstand, da tror vi gjerne at dere bare er ute etter èn ting...

Prøv å treffe jenter andre steder, gjennom jobb, trening, venner ++. Ellers syns jeg at "en kvinne" gav gode råd.

Du finner deg nok en tilslutt skal du se, husk at desperasjon virker som turn off...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...