Gå til innhold

Ønsker alle en fin fredag og riktig god helg🌞

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En liten hilsen fra meg til dere på dette flotte forumet hvor du blir satt på plass når det er på sin plass og alle korreksjonene pekefingerene og ellers innimellom de hyggelige samtalene. Jeg selv har fri i dag og har bestilt meg en spa time i rolige omgivelser for og være i nuet med meg selv. Verden er ganske urettferdig men det har jeg jo sagt mange ganger før, og det ser ikke ut at det blir bedre med det første heller. Men men det var dagens analog? fra meg :) nyt fredagen! 

Anonymkode: 8e52e...791

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En liten hilsen fra meg til dere på dette flotte forumet hvor du blir satt på plass når det er på sin plass og alle korreksjonene pekefingerene og ellers innimellom de hyggelige samtalene. Jeg selv har fri i dag og har bestilt meg en spa time i rolige omgivelser for og være i nuet med meg selv. Verden er ganske urettferdig men det har jeg jo sagt mange ganger før, og det ser ikke ut at det blir bedre med det første heller. Men men det var dagens analog? fra meg :) nyt fredagen! 

Spa høres riktig deilig ut i dag! ❤️ Kos deg! God helg til deg også. :) 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

God helg der og :) 

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Spa høres riktig deilig ut i dag! ❤️ Kos deg! God helg til deg også. :) 

Bar et lite spørsmål til deg vet du hvem som står bak ab? Har prøvd og være så anonym som mulig nå. 

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Bar et lite spørsmål til deg vet du hvem som står bak ab? Har prøvd og være så anonym som mulig nå. 

Ja, det var ikke vanskelig å skjønne. 😊 Men innlegget ditt var fint og hyggelig så derfor svarte jeg hyggelig tilbake og jeg mente det også. 😊

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Ja, det var ikke vanskelig å skjønne. 😊 Men innlegget ditt var fint og hyggelig så derfor svarte jeg hyggelig tilbake og jeg mente det også. 😊

Hm å åja. Men det var ment fra hjertet. På gjensyn. 

påskelilje

God helg til deg også, og til alle andre her ❤️ 

Vi skal på teater i kveld. Gleder meg, men er litt spent også, Ikke ofte vi gjør det (dvs det går noen år mellom hver gang 😄 ).

Værmeldingen for helga er strålende sol, så jeg håper jeg får vært en del ute. 

Nicklusheletida

God helg til deg også :)

Vi har hatt workshop på jobb i dag og etterpå var vi ute og spiste. Har nettopp kommet hjem og samboeren har vasket leiligheten, til og med vinduer utvendig og innvendig. Herregud! , så heldig jeg er. Kan liksom ikke få sagt det nok ganger. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...