Gå til innhold

Har dere forsikring på telefon og pc?

Anbefalte innlegg

Har hatt noen telefoner i mitt liv og har heldigvis aldri vært uheldig og fått ødelagt en, har derfor ikke hatt noen forsikring på de.  Har nå vært uheldig med min nye telefon og mistet den på stengulv, den har derfor fått sprekk i skjermen.  Det var datteren som kjøpte den for meg og før jeg fikk den så la hun på panzerglass. Har jeg flaks så er det bare den som har sprukket. Så jeg håper jeg kan ha telefonen lenge .

Kjøper dere forsikring på telefon eller PC når dere kjøper ny? 

Endret av emilie321

Fortsetter under...

• emilie321 endret tittelen til Har dere forsikring på telefon og pc?
Vendi skrev (Akkurat nå):

Nei. Kjøper aldri så dyr telefon at jeg tenker forsikring er nødvendig. 

Pleier ikke å kjøpe dyr telefon jeg heller, men nå betalte jeg tilsammen 6000. Vet det ikke er så dyrt i forhold til mange andre, men det er mye penger for meg.

Annonse

emilie321 skrev (9 timer siden):

Dette ble feil. Skulle redigere og plutselig så var den lagt ut.

Det skulle stå: Har dere forsikring på telefon eller PC?

Nei, heller ikke på komfyrtoppen - jeg VET at jeg ikke skal stå på den liksom... ;) Mobilen min har gått i golvet sikkert flere titalls ganger i løpet av de 4 årene jeg har hatt den og den er like fin. :)  Om mac'en eller mobilen skulle gå i stykker så går det vel på innbo eller reiseforsikring dersom det er noe å ta på forsikringen tenker jeg. Men det er mulig jeg tar feil der... 

Nå er både laptop og mobil eid av jobben, men selv ikke da jeg eide mobil selv, hadde jeg forsikring. Jeg har vært «selvassurerende». :) Jeg har fått knust skjerm noen ganger, men det har lønt seg å betale det selv fremfor å betale forsikring. 

Lillemus skrev (1 time siden):

Nei, heller ikke på komfyrtoppen - jeg VET at jeg ikke skal stå på den liksom... ;) Mobilen min har gått i golvet sikkert flere titalls ganger i løpet av de 4 årene jeg har hatt den og den er like fin. :)  Om mac'en eller mobilen skulle gå i stykker så går det vel på innbo eller reiseforsikring dersom det er noe å ta på forsikringen tenker jeg. Men det er mulig jeg tar feil der... 

Jeg pleier alltid å takke nei til forskning da jeg pleier å være forsiktig med tingene, som at jeg bla ikke pleier å stå på komfyrtoppen:-)  Har også mistet mobilen noen ganger, men dette var første gang på stengulv. Og det tålte den ikke. I løpet av mange år så har det nok lønt seg og ikke ha forsikring.  Jeg satser på at sprekken er i panserglasset. Uansett så bruker jeg telefonen så lenge det går

morsan skrev (49 minutter siden):

Nå er både laptop og mobil eid av jobben, men selv ikke da jeg eide mobil selv, hadde jeg forsikring. Jeg har vært «selvassurerende». :) Jeg har fått knust skjerm noen ganger, men det har lønt seg å betale det selv fremfor å betale forsikring. 

Det er det jeg også har tenkt. Kommer nok til å fortsette med og ikke ha forsikring. 

Kayia skrev (7 minutter siden):

Jobben eier både laptop og mobil, men tidligere var disse forsikret via innboforsikringen. Tror det er ganske vanlig. 

Jeg er ganske sikker på at min innboforsikring ikke dekker knust glass på en mobil, men muligens så gjør reiseforsikringen det. 

Annonse

emilie321 skrev (1 time siden):

Jeg pleier alltid å takke nei til forskning da jeg pleier å være forsiktig med tingene, som at jeg bla ikke pleier å stå på komfyrtoppen:-)  Har også mistet mobilen noen ganger, men dette var første gang på stengulv. Og det tålte den ikke. I løpet av mange år så har det nok lønt seg og ikke ha forsikring.  Jeg satser på at sprekken er i panserglasset. Uansett så bruker jeg telefonen så lenge det går

Jeg tegnet forsikring på ungenes Nintendo DS'er da vi kjøpte dem i sin tid og den fikk jeg bruk for da jentungen sin måtte ha nytt hovedkort etter en stund - fikk det helt gratis. :) Husker ikke om hun fikk ny DS eller om de faktisk reparerte den gamle.

Kayia skrev (2 timer siden):

Jobben eier både laptop og mobil, men tidligere var disse forsikret via innboforsikringen. Tror det er ganske vanlig. 

Ja, jeg har og har hatt innboforsikring, men egne forsikringer for enkeltgjenstander bruker jeg ikke kjøpe. 

emilie321 skrev (2 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at min innboforsikring ikke dekker knust glass på en mobil, men muligens så gjør reiseforsikringen det. 

Tror man kan ha superforsikring som dekker også mer uhell utenfor hjemmet, men egenandel er vel ofte mer enn reparasjonskostnadene ved å bytte skjerm. 

emilie321 skrev (17 timer siden):

Har hatt noen telefoner i mitt liv og har heldigvis aldri vært uheldig og fått ødelagt en, har derfor ikke hatt noen forsikring på de.  Har nå vært uheldig med min nye telefon og mistet den på stengulv, den har derfor fått sprekk i skjermen.  Det var datteren som kjøpte den for meg og før jeg fikk den så la hun på panzerglass. Har jeg flaks så er det bare den som har sprukket. Så jeg håper jeg kan ha telefonen lenge .

Kjøper dere forsikring på telefon eller PC når dere kjøper ny? 

Jeg har aldri forsikret telefon eller pc spesifikt, men innboforsikringen min dekker knust skjerm. 

Endret av frosken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...