Gå til innhold

Hvor fort ca får dere jenter orgasme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nunnu

Det kommer jo alt an på... Noen ganger når jeg er skikkelig kåt og "desperat" på forhånd, trenger jeg "nesten ingenting" før jeg er der.

Men oftest går det lenger tid, og, viktig: det blir jo bare bedre om man drar det litt ut!! For ikke å snakke om at den andre og tredje, for meg kommer de ganske lett etter den første...

Hvis jeg er helt uvanlig sliten tar det lang tid...

Så: alt fra 1 til 20 min?

Gjest Krusedull

Det kommer jo alt an på... Noen ganger når jeg er skikkelig kåt og "desperat" på forhånd, trenger jeg "nesten ingenting" før jeg er der.

Men oftest går det lenger tid, og, viktig: det blir jo bare bedre om man drar det litt ut!! For ikke å snakke om at den andre og tredje, for meg kommer de ganske lett etter den første...

Hvis jeg er helt uvanlig sliten tar det lang tid...

Så: alt fra 1 til 20 min?

Hvis man gjør det selv, kan det gå lynfort, under ett minutt. Sammen med noen tar det litt lengre tid, men det trenger ikke ta mer en 5 minutter hvis teknikken er inne...

Jeg synes "forspill" er uhyre oppskrytt. Det viktigste for min del er hvordan gutten oppfører seg, ser ut, osv, slik at man blir opphisset. Langvarig fingring og kosing er bare kjedelig, det viktigste er at han "er" på den rette måten. Da kan det gå fort!

Når jeg nettopp har våknet kan det ta laaaang tid, fordi kroppen er treig.

Tror ikke du er unormal, men at det finnes en myte om at jenter generelt trenger fryktelig mye tid og omsorg for å "komme". Dette tror jeg er litt overdrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...