Gå til innhold

Drikke på antibiotika? Viktig fest.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei. Jeg lurer på hvordan drikke på antibiotika går? Kan kuren utsettes eller kombineres med dette? Hva er det verste som kan skje? 

Anonymkode: c2393...2eb

Gå på festen, men drikk noe uten alkohol. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (44 minutter siden):

Det står der at det går fint å drikke i moderate mengder. Så stod det at man skal ta det med ro? Det har jeg absolutt ikke tid til. Hvorfor i alle dager skal man ta det med ro?? 

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (9 minutter siden):

Enig med @Lillemus, det er da ikke nødvendig å drikke fordi om du skal på fest. Det finnes også mange gode alkoholfrie alternativ, både mtp drinker og øl/vin. 

Kan ikke drikke alkoholfri… 

AnonymBruker
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Men så drikk deg dritings og herje vilt og slit ut kroppen din da - du er jo ikke interessert i å høre hva vi har å si uansett.

Skal ikke drikke meg dritings. Bare drikke. Jeg hører hva dere sier, men det stod jo at det ikke var problem å drikke? 

AnonymBruker
Osten skrev (25 minutter siden):

Da holder du deg til det du kan drikke da, vann, brus eller? Noe kan du nok drikke. Farris e.l.? 

Da kan jeg like så godt la være å gå. Det er ikke no gøy og være edru! Har sett frem til dette hele uken… det blir ikke det samme med brus eller vann.

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal ikke drikke meg dritings. Bare drikke. Jeg hører hva dere sier, men det stod jo at det ikke var problem å drikke? 

Kommer jo an på hvor mye du drikker da, om du klarer å holde deg til et moderat inntak.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da kan jeg like så godt la være å gå. Det er ikke no gøy og være edru! Har sett frem til dette hele uken… det blir ikke det samme med brus eller vann.

Det er jo synd at du ikke kan gå på fest uten å drikke alkohol for å ha det gøy. Men noen ganger i livet er det sånn at andre hensyn veier tyngre enn det å ha det gøy.

Annonse

AnonymBruker
Osten skrev (3 minutter siden):

Det er jo synd at du ikke kan gå på fest uten å drikke alkohol for å ha det gøy. Men noen ganger i livet er det sånn at andre hensyn veier tyngre enn det å ha det gøy.

Det er jo ikke det samme, er du virkelig ikke enig i det? 

AnonymBruker
Lillemus skrev (30 minutter siden):

Men så drikk deg dritings og herje vilt og slit ut kroppen din da - du er jo ikke interessert i å høre hva vi har å si uansett.

Det er ingen som har fortalt meg at jeg må ta med ro fordi jeg går på antibiotika. Det var helt nytt for meg. Jeg er operert men jeg er helt fint i formen utenom det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan ikke drikke alkoholfri… 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke det samme, er du virkelig ikke enig i det? 

Skjerp deg.

Anonymkode: 76a43...c21

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er moderate mengder? 

Aner ikke hva de mener, men det står det i artikkelen. Selv drikker jeg omtrent ikke så for meg spiller det ingen rolle. :) Men et par glass vin kanskje.

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Aner ikke hva de mener, men det står det i artikkelen. Selv drikker jeg omtrent ikke så for meg spiller det ingen rolle. :) Men et par glass vin kanskje.

Ikke som jeg så. Et par det vil si 3 - 4 stykk ca? Drikker du aldri? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...