Gå til innhold

Drikke på antibiotika? Viktig fest.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke som jeg så. Et par det vil si 3 - 4 stykk ca? Drikker du aldri? 

Anonymkode: c2393...2eb

Fint lite. Et par glass vin i året kanskje. Et par = 2.

Endret av Lillemus

Fortsetter under...

AnonymBruker
Osten skrev (1 minutt siden):

Nei. Men jeg er ikke deg. Skjønner ikke hvorfor du spør om andres meninger her når du likevel har bestemt deg. 

Jeg har ikke bestemt meg.. men jeg er litt skuffet over svarene. 

Annonse

Du skal få et ærlig svar av meg:

Med mindre antibiotikaen du bruker er Flagyl/metronidazol (den er farlig å kombinere med alkohol) så er det ikke farlig å drikke samtidig som du bruker antibiotika, og den mister heller ikke effekten sin.

Om det er lurt å drikke samtidig som du har en pågående infeksjon er en annen sak. Det må du vurdere selv. 

Endret av ISW
AnonymBruker
ISW skrev (2 timer siden):

Du skal få et ærlig svar av meg:

Med mindre antibiotikaen du bruker er Flagyl/metronidazol (den er farlig å kombinere med alkohol) så er det ikke farlig å drikke samtidig som du bruker antibiotika, og den mister heller ikke effekten sin.

Om det er lurt å drikke samtidig som du har en pågående infeksjon er en annen sak. Det må du vurdere selv. 

Bruker weifapenin og dette går ok? Er frisk foruten at jeg går på det til mandag morgen. Jeg må jo kunne føle at jeg lever litt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...