Gå til innhold

Hvorfor er folk helt ubrukelige når det kommer til koking av vann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10 min på å vaske håret? Det går jo ikke. 

Anonymkode: 056f3...1a7

Det går helt fint. :) Gjør håret gjennomvått, tar 20 sek kanskje, masserer så fort inn en klatt shampoo som virker mens jeg vasker fjes, hals, armhuler og bryster + underlivet (med intimsåpe) og skyller så håret. Tar maks 10 min hele operasjonen. Har hår som når  ca. 10 cm nedenfor skuldrene nå.

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det gjør du sikkert. Og så sender du et vippskrav til mor og far om strømregningen blir for høy.

Anonymkode: 234c4...fca

Sier du mor og far enn mamma og pappa?

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det går helt fint. :) Gjør håret gjennomvått, tar 20 sek kanskje, masserer så fort inn en klatt shampoo som virker mens jeg vasker fjes, hals, armhuler og bryster + underlivet (med intimsåpe) og skyller så håret. Tar maks 10 min hele operasjonen. Har hår som når  ca. 10 cm nedenfor skuldrene nå.

Hva med hårkur ? Balsam skal virke før det skyldes ut. Skrubb? Det tar meg minst 30 min 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva med hårkur ? Balsam skal virke før det skyldes ut. Skrubb? Det tar meg minst 30 min 

Jeg sa jo at 10 min gjelder en vanlig dusj. Hårkur kan jeg ikke huske sist jeg tok. Ved bruk av balsam skyller jeg ut shampooen etter kroppsvasken, kliner inn en dæsj med balsam og benytter muligheten til å ta en runde med barberhøvelen mens balsamen virker. Tar kanskje 15 min, max. 20. Det hender jeg bruker peeling i ansiktet, men det tar jo ikke mer enn max. 30 sek.

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg sa jo at 10 min gjelder en vanlig dusj. Hårkur kan jeg ikke huske sist jeg tok. Ved bruk av balsam skyller jeg ut shampooen etter kroppsvasken, kliner inn en dæsj med balsam og benytter muligheten til å ta en runde med barberhøvelen mens balsamen virker. Tar kanskje 15 min, max. 20. Det hender jeg bruker peeling i ansiktet, men det tar jo ikke mer enn max. 30 sek.

Pheeling i ansiktet? Har du skjegg vekst? 

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jo - jeg tror nok produkter som denne f.eks. er absolutt mest vanlig å bruke i ansiktet:

image.thumb.png.6e8e30eaeec22e1c80d1e9683ef3ec23.png

Å ja. Bruker mest fra Rituals, ikke kjent med den. 

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Hva er prisen for oppvarming av varmtvann? Når dere dusjer.

https://www.smartepenger.no/96-bolig/3682-dusjkostnad

90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Selv bruker jeg bare kaldt.

Det høres ut som selvplaging.

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.smartepenger.no/96-bolig/3682-dusjkostnad

Det høres ut som selvplaging.

Det er det, men jeg får angst av å ha det for behagelig. Dessuten er det bedre for både miljø og lommebok. Ikke minst for de som skal på badet etter meg. Et gode alle unntatt meg får. For når de har dusjet er det dugg og varmt.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

For å sjekke tok jeg tiden nå mens jeg tok en kjapp morgendusj - mobilklokka sto på 7:03 i det jeg gikk inn i dusjen og etter dusj og litt tørking så jeg ikke skulle gjøre hele golvet vått viste den 7:09, mellom 5-6 minutter der altså. Shampoo - kroppsvask - underlivsvask - skylle hår. Går helt fint for meg. :) Med skrubb, balsam og barbering tar det lengre tid, men det gjør jeg ikke hver gang.

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 minutter siden):

For å sjekke tok jeg tiden nå mens jeg tok en kjapp morgendusj - mobilklokka sto på 7:03 i det jeg gikk inn i dusjen og etter dusj og litt tørking så jeg ikke skulle gjøre hele golvet vått viste den 7:09, mellom 5-6 minutter der altså. Shampoo - kroppsvask - underlivsvask - skylle hår. Går helt fint for meg. :) Med skrubb, balsam og barbering tar det lengre tid, men det gjør jeg ikke hver gang.

Ok jeg vet at jeg bruker i alle fall 1 time på å gjøre meg klar hver dag uansett hva jeg skal. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...