Gå til innhold

Å fy faen satans fyllesyke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Ah, jeg blir nostalgisk til mine dager som 18-åring og mine "skal aldri røre alkohol igjen" hver søndag.

Også er jeg evig, evig takknemlig for at internett og SoMe ikke fantes da jeg var tenåring.

Hehe ja. Nå drakk ikke jeg så ofte, men sååå dårlig jeg ble. 

Sosiale medier var i bruk da jeg var ung, men det var ikke kultur for å filme og legge ut så mye i fyll. 

Men da jeg begynte å misbruke alkohol så sluttet kroppen min å bli fyllesyk. Også etter et langt opphold. Veldig rart! 

AnonymBruker
Glitter skrev (27 minutter siden):

Var det du som skrev et fylleinnlegg her i mårrest? 😅

Kan dessverre se sånn ut……….. det står siden er slettet og takk Gud for det for jeg husker ikke hva jeg kan ha skrevet…… 

Anonymkode: 124a3...d64

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kan dessverre se sånn ut……….. det står siden er slettet og takk Gud for det for jeg husker ikke hva jeg kan ha skrevet…… 

Ååh hadde en lignende opplevelse i 2016, på kvinneguiden.  Våknet kl 2 på dagen etterpå, fyllesjuk som faen. Husket litt, men visste ikke hva som var virkelighet og hva jeg hadde drømt. Så tok jeg iPaden min og den var KLINETE!! Jeg skjønte jeg hadde holdt på med den i fylla. Sjekket Facebook, ingenting heldigvis. Ja, jeg hadde skrevet et innlegg på kvinneguiden. Men det hadde ingen sammenheng. Feilskriving, byttet tema annenhver setning. Folk hadde svart da. 

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Ååh hadde en lignende opplevelse i 2016, på kvinneguiden.  Våknet kl 2 på dagen etterpå, fyllesjuk som faen. Husket litt, men visste ikke hva som var virkelighet og hva jeg hadde drømt. Så tok jeg iPaden min og den var KLINETE!! Jeg skjønte jeg hadde holdt på med den i fylla. Sjekket Facebook, ingenting heldigvis. Ja, jeg hadde skrevet et innlegg på kvinneguiden. Men det hadde ingen sammenheng. Feilskriving, byttet tema annenhver setning. Folk hadde svart da. 

Heheheheehe takk for deling… 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heheheheehe takk for deling… 

Og.. da jeg gikk frem i stua der så var det rødvinsflekker opp langs veggen + et knust glass. Jeg husket ikke noe om at jeg knuste glasset og aner ikke hvordan de vinflekkene kunne havnet opp langs veggen. Jeg hadde også tatt av meg linsene og lagt de i etuiet sitt i kjøleskapet . Til og med låst døra! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...