Gå til innhold

Å fy faen satans fyllesyke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Og.. da jeg gikk frem i stua der så var det rødvinsflekker opp langs veggen + et knust glass. Jeg husket ikke noe om at jeg knuste glasset og aner ikke hvordan de vinflekkene kunne havnet opp langs veggen. Jeg hadde også tatt av meg linsene og lagt de i etuiet sitt i kjøleskapet . Til og med låst døra! 

Huff da…hahaha huff 

Anonymkode: 124a3...d64

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Huff da…hahaha huff 

Huff? 😜 skulle det være en trøst? Det er «lenge siden» så jeg har ikke lenger angst for dette. Men jeg drakk på en nattklubb i utlandet, og dro på den festen fordi jeg sørget over noe og ble invitert med roomien min. Vi fikk gratis ubegrenset drikke. Og jeg gikk jo også inn på siden til denne nattklubben for å se om det jeg drømte var mareritt eller noe som faktisk skjedde. Jeg drømte jeg flashet puppen min! Ikke sikkert det var en drøm, fant heldigvis ikke noe bilde av at jeg gjorde det, men jeg fant bilde av meg selv med en flosshatt på hodet (husket så vidt at jeg hadde en på hodet der) og man ser heldigvis ikke ansiktet mitt 😉

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Huff? 😜 skulle det være en trøst? Det er «lenge siden» så jeg har ikke lenger angst for dette. Men jeg drakk på en nattklubb i utlandet, og dro på den festen fordi jeg sørget over noe og ble invitert med roomien min. Vi fikk gratis ubegrenset drikke. Og jeg gikk jo også inn på siden til denne nattklubben for å se om det jeg drømte var mareritt eller noe som faktisk skjedde. Jeg drømte jeg flashet puppen min! Ikke sikkert det var en drøm, fant heldigvis ikke noe bilde av at jeg gjorde det, men jeg fant bilde av meg selv med en flosshatt på hodet (husket så vidt at jeg hadde en på hodet der) og man ser heldigvis ikke ansiktet mitt 😉

Nei jeg vet ikke hva det skulle være :D Jeg vet bare en ting fra i natt og det er at jeg har brukt alle pengene jeg hadde igjen. Jeg har også tekstet en x og snakket med en annen x. Angrer på alt dette. 

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Er også skamdårlig kvalm hodepine og sinnsykt slapp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...