AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg er i starten av 30-årene og føler jeg egentlig bør være mer etablert enn jeg er. Det er enda lenge til jeg kan kjøpe en egen leilighet i området. Jeg har fast deltid og inntekt nok til å klare meg. Meste av mine utgifter går til mat. Jeg tjener litt ekstra på noe på jobb, men dette må vi selv ta initiativ til å lære. Mange har gitt opp fordi det er for mange detaljer. Jeg liker å drive med det, men jeg blir sliten i hodet av å lære om det, fordi det er mye penger og må gjøres veldig nøye. Jeg får et stort ansvar der med å gjøre oppgavene. Jeg prøver også å lære meg om økonomi, men det går bare ikke! Jeg klarer ikke å forstå hvorfor ting stiger og synker i verdi. Jeg ser også for meg når jeg kjøper leilighet at jeg kommer til å få angst fordi jeg ikke vet alt om det å eie. Kostnader som kanskje ikke kommer frem i annonsen. Jeg føler på en måte at hjernen min er veldig liten… 😕 Anonymkode: 0a6f7...36b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472042-jeg-f%C3%B8ler-jeg-bruker-s%C3%A5-lang-tid-p%C3%A5-%C3%A5-l%C3%A6re-og-jeg-f%C3%B8ler-ikke-jeg-forst%C3%A5r-noe-samme-hvor-mye-jeg-pr%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.