Gå til innhold

Jeg føler jeg bruker så lang tid på å lære! Og jeg føler ikke jeg forstår noe samme hvor mye jeg prøver!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i starten av 30-årene og føler jeg egentlig bør være mer etablert enn jeg er. Det er enda lenge til jeg kan kjøpe en egen leilighet i området. Jeg har fast deltid og inntekt nok til å klare meg. Meste av mine utgifter går til mat. 
Jeg tjener litt ekstra på noe på jobb, men dette må vi selv ta initiativ til å lære. Mange har gitt opp fordi det er for mange detaljer. Jeg liker å drive med det, men jeg blir sliten i hodet av å lære om det, fordi det er mye penger og må gjøres veldig nøye. Jeg får et stort ansvar der med å gjøre oppgavene. 

Jeg prøver også å lære meg om økonomi, men det går bare ikke! Jeg klarer ikke å forstå hvorfor ting stiger og synker i verdi.  Jeg ser også for meg når jeg kjøper leilighet at jeg kommer til å få angst fordi jeg ikke vet alt om det å eie. Kostnader som kanskje ikke kommer frem i annonsen. 

Jeg føler på en måte at hjernen min er veldig liten… 😕 

Anonymkode: 0a6f7...36b

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...