AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 Skrevet 26. mars 2023 Noen som kjenner seg igjen i det? Livet er tilsynelatende ok ellers men kveldene og nettene er nesten umulig å komme seg igjennom. Mareritt på mareritt uten ‘’hjelp’’. Anonymkode: 0d31f...de5 0 Siter
Glitter Skrevet 26. mars 2023 Skrevet 26. mars 2023 Jeg har ikke mareritt lenger, men har perioder hvor det sklir helt ut med alkohol. Det jobber jeg med å unngå og har ikke rørt det på to uker nå. Jeg skjønner veldig godt at du tyr til det, men det blir jo fort en ond sirkel det er vanskelig å komme ut av. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 Skrevet 26. mars 2023 Glitter skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke mareritt lenger, men har perioder hvor det sklir helt ut med alkohol. Det jobber jeg med å unngå og har ikke rørt det på to uker nå. Jeg skjønner veldig godt at du tyr til det, men det blir jo fort en ond sirkel det er vanskelig å komme ut av. Ja det er en ond sirkel og jeg vet du har rett. Liker ikke nødvendigvis alkoholen. Liker bare rusen og følelsen av apati på alkohol…. Pheew.. Anonymkode: 0d31f...de5 0 Siter
Glitter Skrevet 27. mars 2023 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja det er en ond sirkel og jeg vet du har rett. Liker ikke nødvendigvis alkoholen. Liker bare rusen og følelsen av apati på alkohol…. Pheew.. Anonymkode: 0d31f...de5 Ja det er jo derfor man drikker ofte. ❤ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.