Gå til innhold

Synes du disse skuespillerne har creepy øyne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leste et intervju med en tidligere innsatt i et amerikansk fengsel som hadde møtt skuespillere som skulle spille roller som mordere etc for å forstå en slik person bedre, og som hadde reagert spesielt på enkelte som gav selv en "hardbarka morder" grøsninger fordi de hadde spesielt creepy blikk og øyne, blant annet disse. Er du enig? Jeg skjønner jo at væremåte har MYE å si, men basert på bilder alene, synes du disse skuespillerne har et creepy blikk? Litt intenst blikk kanskje om du spør meg, men jeg får ikke noen umiddelbare creepy vibes.

https://www.tvinsider.com/people/cillian-murphy/

https://www.imdb.com/name/nm0000131/

Anonymkode: 70698...991

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke. 

Men så spørs det om de som reagerte gjorde det når de så dem i rollen? Bildene her er jo fra dem som seg selv, det blir litt annerledes.

Cilian Murphy har f.eks en helt annen fremtoning og utstråling i Peaky Blinders enn han har som seg selv i interjvu. Det er jo nettopp slikt som gjør dem til gode skuespillere.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok. Jeg spurte fordi jeg skjønte hva du mente. Det som er helt feil på bildet du la ut, er at smilet når ikke øynene i det hele tatt. Dessuten er det klin umulig å se noen følelser der. Så ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...