Gå til innhold

Tips til koselige serier og filmer? 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lavender skrev (1 time siden):

Noen som har tips til koselige serier og filmer? 😊 Jeg ser egentlig på Outlander for tiden, men kjenner jeg trenger noe mer oppløftende akkurat nå 🙂 

Har du sett Normal People eller Pørni? Begge er virkelig superfine! «Post Mortem» er en rar men artig sak,  og The Bridgerton et fint og lettspist kostymedrama som passer for dager man bare vil se noe enkelt :) 

Endret av Kayia

Hvis du ikke fikk med deg den australske "Et sted å høre til" da den gikk på NRK under nedstengningen, så kan du jo benytte anledningen nå. 

Ellers synes jeg jo The Crown og Downton Abbey er fabelaktige serier. 

Og så har vi jo den norske Lykkeland.

Ingen av disse er nye, men en helt ny og søt serie, er Cammo på NRK. Ikke så lang, da, korte episoder på 15-20 min hver

Bøtteknotten

Sett Ghosts på TV2? Kjempekoselig og ganske morsom serie om et par som arver et gammelt herskapshus som de vil gjøre om til B&B. Men det bor spøkelser der (altså folk som har dødd på eiendommen gjennom tidene), og etter et uhell kan dama se og snakke med dem - men ikke han. Mange festlige karakterer, lett historie,  mye humor, folk fra forskjellige epoker som ikke helt forstår hverandres referanser og sånn 😂

Takk for svar alle sammen 😊 Noen av forslagene har jeg alt sett, men tenker se en del av dem på nytt ettersom det er en stund siden. Også skal jeg sjekke ut de som er nye for meg 🙂

Endret av lavender

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...