AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 Skrevet 23. april 2023 Jeg skjønner ikke helt hva dette er, men jeg har fått vondt på den ene siden av nakken. Det er vanskelig å snu på hodet nesten begge veier. Må liksom snu hele kroppen. Har tenkt at det går nok over. Men nå har det kanskje gått en uke. Jeg prøvde å google, men det er ikke noe særlig, for der snakkes det om kreft og slag og sånne ting. Tror ikke det er det. Har ingen andre symptomer. Kan man ha kink i nakken så lenge?Har jo hatt sånn før, men det går jo over i løpet av en dag. Jeg er over 50 og jobber i eldreomsorgen, med litt tunge løft av og til. Kan det ha noe med det å gjøre? Anonymkode: da9f2...53a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 Skrevet 23. april 2023 Been there done that. Prolaps i nakken. Gikk i to uker med det før jeg oppsøkte legen for jeg ble så sliten av å gå med det. Fikk Voltaren og det forsvant en time etter. Anonymkode: e5b27...b44 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Been there done that. Prolaps i nakken. Gikk i to uker med det før jeg oppsøkte legen for jeg ble så sliten av å gå med det. Fikk Voltaren og det forsvant en time etter. Anonymkode: e5b27...b44 Så bra. At det gikk så greit etter at du gikk til legen. Får vel ta meg en tur til legen. Takk for oppklaring. Anonymkode: da9f2...53a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.