Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ikke meningen å mase her men, når jeg har mensen så kan jeg ikke gå, ikke sitte, ikke ligge, ingen ting jeg bare gråter jeg har så veldig veldig vondt, jeg har vært hos legen men hun gidde meg noen piller (naprosyn) å sa at de ville hjelpe, men det har de ikke. jeg har vært hos gynekolog å alt var bra der å jeg har vært hos legen mange ganger men hun gjør ikke noe med det, jeg gikk på p-pillen en stund også, men det ble bare verre. Å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg var jeg rundt litt på doktor online å kikket litt så så jeg noe som hett endometriose eller noe sånnt å ble litt redd jeg kunne ha noe sånnt. Er det ingen ting jeg kan gjøre mot disse smertene? Jeg håper virkelig på svar..

heydi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47263-sterke-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...