Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

langrennsjente 17 år

Hei

JEg veit ikke hvorfor du får kvisesr av jasmin,men jeg skal akkurat til å begynne på p-piller,og lurer på hvordan du ellers føler yasmin fungerer. Med evnt humørsvigninger, vektøkning,brystspreng og annet.

Har forresten hørt at Diane p-piller er bra mot kviser,men den er sterkere mot kroppen i tilllegg.

På forhånd takk,

Hei

JEg veit ikke hvorfor du får kvisesr av jasmin,men jeg skal akkurat til å begynne på p-piller,og lurer på hvordan du ellers føler yasmin fungerer. Med evnt humørsvigninger, vektøkning,brystspreng og annet.

Har forresten hørt at Diane p-piller er bra mot kviser,men den er sterkere mot kroppen i tilllegg.

På forhånd takk,

Hei

Jeg er ellers godt fornøyd med yasmin, har fåt litt ømme pupper, men det ikke så plagsomt. Så langt, ingen vekt eller humørendringer.

Har prøvd diane og var ikke fornøyd, fikk alle disse bivirkningene.

Jeg tror jeg prøver yasmin en stund og håper disse ekstra kvisene går over.

Det er faktisk blitt litt bedre, der var verst de 10-12 første dagene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...