Gå til innhold

Vanndrivende tabletter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nei, de er reseptpliktige. Mulig apoteket har noe helsekost-greier som har en mindre vanndrivende effekt, men det kjenner jeg ikke til.

Hvordan går jeg frem og hva skal jeg si for og oppnå det? 

Anonymkode: 0220d...f9d

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan går jeg frem og hva skal jeg si for og oppnå det? 

Dette har vi jo vært gjennom i forrige tråd. Hvis du tror det er slankemedisin så har du fortsatt ikke forstått hva vanndrivende er. I tillegg virker det som om du har mer behov for hjelp ang ditt forhold til kropp og slanking enn til vann i kroppen.

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 timer siden):

Dette har vi jo vært gjennom i forrige tråd. Hvis du tror det er slankemedisin så har du fortsatt ikke forstått hva vanndrivende er. I tillegg virker det som om du har mer behov for hjelp ang ditt forhold til kropp og slanking enn til vann i kroppen.

Da får det bare virke sånn. Har for mye i vann i kroppen derfor vanndrivende. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da får det bare virke sånn. Har for mye i vann i kroppen derfor vanndrivende. 

Det hjelper ikke så lenge legen sier nei.

Det er heller ikke alle som kan ha vanndrivende, selv om de har for mye vann i kroppen. Det er enkelte andre medisiner som gjør at komboen kan bli farlig. 

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det hjelper ikke så lenge legen sier nei.

Det er heller ikke alle som kan ha vanndrivende, selv om de har for mye vann i kroppen. Det er enkelte andre medisiner som gjør at komboen kan bli farlig. 

Ok

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...