Gå til innhold

Jeg kommer for fort...Hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 31

Hei!

Jeg trenger gode råd!!! Jeg har en mann som er veldig utholdende i senga. Problemet er at ikke jeg er det. Det går for meg alt for fort, og jeg trenger å få noen tips om hvordan jeg kan holde igjen! Problemet mitt er at jeg ikke "orker mer" etter at det har gått for meg, og det er litt upraktisk da mannen er klar for veldig mye mer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47294-jeg-kommer-for-forthjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med det???

Vedkommende mener vel det at det er svært sjelden man hører at en kvinne kommer for fort. Det er som regel mannen som sliter med dette. Men jeg regner vel med at det gjelder for deg som for alle menn. Knipeøvelser og prøve å holde igjen like før du kjenner at orgasmen kommer hylende. Det er svært vanskelig, men fullt mulig. Øvelse gjør mester..... :-)

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Hva er det som gjør at du ikke klarer å fortsette etter at du har hatt en orgasme? Hva slags orgasme er det du får – er det en klitoris, vaginal eller G-punktorgasme? Kvinner er normalt skapt til å kunne være multi- eller serieorgastiske, så problemet ditt er spesielt.

Jeg er klar over at noen kvinner føler seg overfølsom i kjønnet etter én orgasme, spesielt om det er en klitorisorgasme hun har hatt, men det pleier å gi seg etter kort tid. Mesteparten av kjønnet til kvinner holder seg også blodfylt og klar til mer elskov i cirka en halv time etter orgasmen.

Kan ikke bare han trekke seg ut og kose med seg selv, eller at du koser med ham mens du "roer ned" litt? Prøv å opprettholde den erotiske spenningen – tenk på at du har mer godt i vente. Så prøver dere igjen.

Vedkommende mener vel det at det er svært sjelden man hører at en kvinne kommer for fort. Det er som regel mannen som sliter med dette. Men jeg regner vel med at det gjelder for deg som for alle menn. Knipeøvelser og prøve å holde igjen like før du kjenner at orgasmen kommer hylende. Det er svært vanskelig, men fullt mulig. Øvelse gjør mester..... :-)

Det med å holde igjen kan sammenliknes med en å koke melk og bare bruke plata til å skru av og på varmen. Du skal ha god føling om det ikke skal renne over...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...