Gå til innhold

Penis ble plutselig sakte men sikkert større og tykkere

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 34år gammel mann fra Bergen. 

For 3år siden gikk det litt vilt for seg så villt at svamplegme i penis hodet kollapset og jeg måtte være avholds i ca ett år så det kunne gro. Bortsett fra litt nedsatt følelse i hode er den helt fin nå. Men for 2år siden begynte jeg smålig ligge merke til at den sakte men sikkert ble større og større. Den har nå på 2år vokst fra L16cm/O12cm til L21cm/O14cm. Misforstå meg rett. Jeg klager ikke 😅 men tror ikke dette er normalt 

Endret av Chrisn

Fortsetter under...

AnonymBruker
Chrisn skrev (16 timer siden):

Hei, jeg er en 34år gammel mann fra Bergen. 

Den har nå på 2år vokst fra L16cm/O12cm til L21cm/O14cm. Misforstå meg rett. Jeg klager ikke 😅 men tror ikke dette er normalt 

Er ingen lege på dette forumet så om du er bekymret må du nok spørre et annet sted.

Anonymkode: 4f988...4fe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...