Gå til innhold

drømmer om xen...

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret

jeg er så forvirret,jeg er forlovet og skal gifte meg om kort tid ...har det egentlig bra med han,men i drømmene mine kommer xen min faren til mitt barn frem og vil ha meg tilbake...jeg tok bruddet mellom oss veldig tungt og nå etter 3 og ett halvt år så har jeg funnet ut at for og gå videre så må jeg gi han opp og innse at jeg aldri får han tilbake og jeg har funnet en jeg elsker og som elsker meg...om dagen så går det greit,men om natten så kommer drømmen igjen og igjenn...jeg får ikke fred,våkner om morgenen og føler ett stort savn etter xen...det er helt jævlig...jeg vet jo at det aldri blir oss to igjenn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47303-dr%C3%B8mmer-om-xen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charlie

Er i samme båt. Ble dumpa ganske brutalt for et halvt år siden da eksen min gikk tilbake til sin eks.

Er nå i et nytt forhold med ei som er veldig kjær og forelsket i meg. Eksen min vil som ikke slippe taket og sender meg stadig vekk flørtende SMS. Når jeg møter henne ute sender hun meg blikk hvor hun ser ut som hun kan ete meg opp.

Jeg betrakter oss som venner ettersom vi fortsatt sender SMS til hverandre og vi har snakket et par ganger på tlf.etter bruddet uten hard feelings. For en mnd. siden fikk jeg høre av en felles venninne at hun var rimlig 'pissed' for at jeg straks det var over med oss hoppet i seng med hennes venninne. Det skjedde to ganger. Men mitt dilemma er: hadde vi ikke hatt noen kontakt eller jeg hadde fått slike signaler så tror jeg at det hadde vært lettere å komme over bruddet. Jeg savner henne så fryktelig selv om hun svek meg på det groveste. Hun hadde en personlighet som jeg satte utrolig pris på og jeg var så sterk i hennes selskap. Ga uttrykk for dette til henne, noe hun ikke kunne forstå fordi hun følte seg ganske svak. Men hun gav meg utrolig mye når vi var sammen. Jeg beundret alt hun sa og alt hun gjorde selv om det ikke alltid var det smarteste. Det er vel det som kalles å være forelsket. Hun gjør meg fortsatt skjelven når jeg møter henne på gaten, og jeg analyserer alt av blikk og smil jeg får fra henne. Det er også litt godt fordi det er mange år siden jeg har hatt slike følelser for noen. Har hatt noen kjærester oppover årene, men jeg har aldrig følt det slik. Har så ufattelig lyst å ta kontakt med henne men jeg vet at det vil ikke lønne seg. Vet at det er best å holde avstand. Men jeg er isamm båt som deg: er i et godt forhold med en person som er glad i meg og jeg er glad i henne, men: det er eksen som klistrer seg i hodet nå jeg våkner og som ligger klistret på netthinnen hele dagen. Det er nå over 7 mndr. siden det ble slutt etter et forhold som varte like lenge. Tidligere har jeg dumpet jenter, og har blitt dumpet selv også men denne gangen var det noe spesielt.

Min støtte til deg: vi er i samme båt, er det noe man kan gjøre for å få bort disse tankene og gå videre er jeg supertakknemlig. Disse tankene er på en måte fine fordi man tenker på noe fint som har vært, men på den andre siden er de destruktive fordi man setter opp forventninger til det nye forholdet som ikke blir det helt det samme. Vet at livet skal gå videre og man skal akspetere at ting er 100% perfekt, men det jeg hadde var så fint at jeg av og til vurderer å avslutte mitt nye forhold og vente på en lignende forelskelse. Probelemet er å vite når det kommer. Det var 10 år siden sist jeg var så forelsket. Vet ikke om dette var til noen hjelp men det var godt å skrive det iallefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47303-dr%C3%B8mmer-om-xen/#findComment-180016
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...