bergunn Skrevet 20. september 2000 Del Skrevet 20. september 2000 en morgen våknet jeg opp med vondt i hele kroppen, spesielt ryggen, som etter man har vært og trent og fordstrekt noe, eller som febersmerter. jeg har en følelse av at jeg har hatt kramper mens jeg sov. ryggen er fremdeles ikke bra, jeg må ta smertestillende for å kunne bevege meg. jeg har aldri hatt noe lignende tidligere, men fem dager før dette skjedde tok jeg 'angrepillen'. nå har jeg fått høre at hormoner kan utløse epilepsianfall. var det det jeg hadde? vil jeg i såfall kunne få det igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/4731-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lege Nina Lindstad. Skrevet 20. september 2000 Del Skrevet 20. september 2000 Til bergunn. Det står ikke nevnt i felleskatalogen at angrepiller kan utløse epilepsi, men at de kan minske effekten av epilepsi-medisiner, og således gi anfall lettere hos epileptikere. Vil tro at ryggstivheten din skyldes helt andre ting.. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Nina Lindstad, spesialist allmennmedisin og idrettslege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/4731-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/#findComment-26815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergunn Skrevet 17. oktober 2000 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2000 Til bergunn. Det står ikke nevnt i felleskatalogen at angrepiller kan utløse epilepsi, men at de kan minske effekten av epilepsi-medisiner, og således gi anfall lettere hos epileptikere. Vil tro at ryggstivheten din skyldes helt andre ting.. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Nina Lindstad, spesialist allmennmedisin og idrettslege. Naa har jeg hatt et anfall til, denne gangen husker jeg det. det er fire maaneder siden sist. Ogsaa denne gangen kom det paa natten, men naa var jeg ikke helt sovnet. Det begynte med at armen min ristet ukontrollert og jeg hadde en merkelig foelelse i kroppen, jeg proevde aa sette meg opp, men da datt jeg ut av sengen. saa husker jeg ikke mer. Da jeg voknet opp neste morgen hadde jeg vondt i hele kroppen, og knust brillene mine. Jeg bor for tiden i Tanzania, saa det er litt vanskelig aa komme seg til lege.Tror du det kan vente to maaneder, eller risikerer jeg aa faa noen slags men? Er det vanlig aa faa saant paa natten? Bergunn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/4731-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/#findComment-34289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergunn Skrevet 17. oktober 2000 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2000 Til bergunn. Det står ikke nevnt i felleskatalogen at angrepiller kan utløse epilepsi, men at de kan minske effekten av epilepsi-medisiner, og således gi anfall lettere hos epileptikere. Vil tro at ryggstivheten din skyldes helt andre ting.. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Nina Lindstad, spesialist allmennmedisin og idrettslege. Naa har jeg hatt et anfall til, denne gangen husker jeg det. det er fire maaneder siden sist. Ogsaa denne gangen kom det paa natten, men naa var jeg ikke helt sovnet. Det begynte med at armen min ristet ukontrollert og jeg hadde en merkelig foelelse i kroppen, jeg proevde aa sette meg opp, men da datt jeg ut av sengen. saa husker jeg ikke mer. Da jeg voknet opp neste morgen hadde jeg vondt i hele kroppen, og knust brillene mine. Jeg bor for tiden i Tanzania, saa det er litt vanskelig aa komme seg til lege.Tror du det kan vente to maaneder, eller risikerer jeg aa faa noen slags men? Er det vanlig aa faa saant paa natten? Bergunn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/4731-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/#findComment-34290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. oktober 2000 Del Skrevet 17. oktober 2000 Naa har jeg hatt et anfall til, denne gangen husker jeg det. det er fire maaneder siden sist. Ogsaa denne gangen kom det paa natten, men naa var jeg ikke helt sovnet. Det begynte med at armen min ristet ukontrollert og jeg hadde en merkelig foelelse i kroppen, jeg proevde aa sette meg opp, men da datt jeg ut av sengen. saa husker jeg ikke mer. Da jeg voknet opp neste morgen hadde jeg vondt i hele kroppen, og knust brillene mine. Jeg bor for tiden i Tanzania, saa det er litt vanskelig aa komme seg til lege.Tror du det kan vente to maaneder, eller risikerer jeg aa faa noen slags men? Er det vanlig aa faa saant paa natten? Bergunn For å være sikker på å få et svar så bør du poste dette på nytt - slik at det kommer opp som "ferskt" innlegg på forum for allmennmedisin. Det er ikke så ofte at legene legger merke til kommentarer til såpass gamle innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/4731-kan-det-v%C3%A6re-epilepsi/#findComment-34305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.