Gå til innhold

Anbefalte innlegg

pocahontas_79

Hei! Jeg er ei jente på 22 år som har vært sammen med samme type i 2 og et halvt år nå. Han er for øvrig den eneste jeg har vært med. Problemet mitt er at jeg så altfor ofte får sår i underlivet. Jeg har vært mye plaget med urinveisinfeksjoner etterfulgt av sopp. Jeg vet om alt man kan gjøre for å prøve å forebygge sopp og urinveisinf.,og jeg har prøvd alt. Det eneste jeg får høre fra legen er: Bruk Canesten. Det har jeg selvsagt gjort,men det er ikke alltid det nytter.

Det jeg synes er rart er at jeg blir sår på det området som skiller skjeden og rumpehullet.Av og til er det nederst ved skjedeåpningen,og av og til lenger bak. Det klør og det svir,og jeg har ikke klart å ha samleie på en-to måneder. Kjæresten min har ikke så veldig stor penis heller,i tillegg til at vi alltid passer på at jeg er tilstrekkelig våt før inntrenging. Jeg har nettopp lest i et blad om ei jente som har samme problemet,og hun fikk til svar at hun kanskje kunne ha noe som het Vestibulitt(?). Hva er det? Hvorfor er det ingen leger som har snakket om det når jeg har vært til undersøkelse? Det sto tross alt i bladet at dette var ganske vanlig blant unge jenter som var plaget av sopp. Hvis det er det jeg har,hva må gjøres da?hvilken behandling finnes det? Jeg tenker jo også på hva som skjer om jeg en gang får meg ny kjæreste med større penis...jeg kommer jo ikke til å kunne ha sex med han uten smerter hvis jeg skal ha dette problemet. Vær så snill å svar meg på dette så snart som mulig. Begynner å bli ganske fortvilet nå.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47312-vestibulitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...