Gå til innhold

Boikotter du Freia nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Nei. Jeg spiser ikke ofte sjokolade 

Skrevet

Jeg spiser så lite som er laget av Freia at om jeg skulle boikottet dem bevisst ville det ikke utgjort noe som helst.

Annonse

Gjest Vendi
Skrevet (endret)
emilie321 skrev (1 time siden):

Nei. Freia produseres i Norge. 

Det kan godt hende, men de eies av Mondelez som fortsatt er i Russland. 

Men synes det er litt tullete å boikotte Freia av den grunn...

Endret av Vendi
påskelilje
Skrevet

Jeg kjøper sjelden sjokolade, så har ikke vurdert boikott ennå. Men jeg kjøper is av og til, og Hennig-Olsen fortsetter samarbeidet med Freia. Har ikke satt meg helt inn i det ennå, så jeg har ikke konkludert med noe foreløpig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 8b6b3...cd2

Skrevet

Dette med boikott av Freia virker bare som et spill for galleriet og et ønske om å vise at man tar standpunkt, men på et område det koster lite. Det er begrenset hvor mye Norwegian, Elkjøp med flere taper på ikke å omsette Freia-sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...