Gjest morena Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 kan jeg ha sex når man er 13 år og er klar for det?? takk for dere som svarer! 0 Siter
wywh Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Nei! Det er ulovlig. Grunnen til at det er ulovlig er at en trettenåring normalt ikke er moden nok til å ta avgjørelsen, og viktigst for å hindre voksne mennesker å utnytte denne umodenheten ved å manipulere barn til å tro at de gjør det frivillig. Seksualiteten er noe av det mest verdifulle vi mennesker har, og den må derfor taes vare på. Derfor bør man ikke risikere å få den ødelagt som barn. Når det er sagt, så kan ikke jeg vurdere din stuasjon for deg. Men ligg langt unna eldre personer i denne sammenheng inntil du er lovlig selv. Hvis ikke risikerer dere masse trøbbel. Loven er seriøs når det gjelder overgrep mot barn. 0 Siter
Gjest Tut & Kjør Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Hvis du vil er det bare å sette igang med det samme! 0 Siter
asterix Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Sex kan du jo selvfølgelig ha...med deg selv. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 I utgangspunktet såkan du jo selvfølgelig det, om du har en partner/kjæreste og dere velger å ha sex så er det ingen som kan stoppe dere. Men for gutter/menn over 16 år så er det forbudt å ha sex med mindreårige (under 16), i følge Norsk lov. En 13 åring er etter mitt syn fortsatt ett barn, og bør drøye med å debutere seksuellt enten det er med en jevnaldrende og spesiellt om det er med en person over 16 år. For det første: Ikkje la deg utnytte! (les wywh`s innlegg til deg). Ta vare på ungdomstiden din, den vil du "miste" om du skulle være så uheldig å bli gravid i så ung alder. Mitt råd er att du venter til du blir noen år eldre ! Lykke til ! Mvh 0 Siter
Kathrianne Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Hvis du tenker på å ha sex med han derre 30åring vil jeg si at du er dummere enn jeg noensinne har vært (å det sier ikke lite) !!!!! 0 Siter
veslo Skrevet 8. april 2002 Skrevet 8. april 2002 Klar for det? Når du ikkje veit kva orgasme er, ein gong? Vent nokre år du, jenta mi.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.