Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei alle....Jeg er en kar på 25, som har bod sammen med samme dame i 6 år. Hun har en vanskelig bakrunn, grunnet sexuelt misbruk. Dette har fulgt oss hele veien, men vi har da klart oss greit. Jeg har vært "oppoffrende", forståelig, tolmodig og alt som kan ventes. Sexlivet har vært på grensen til dødt i flere år, og nå kjenner jeg at jeg vil bort, og at kjærligheten er "død". problemet er at jeg føler at jeg er klippen i hennes liv, og at jeg ikke såre henne. Dermed så har jeg de siste månedene vært sammen med henne, for ikke å såre henne. Har enormt dårlig samvittighet, for dette er jo falsk som f'en, men likevel....Jeg klarer ikke å slå opp med henne, for jeg vet hun vil bli utrolig lei seg. Hadde hun bare kunne sagt, at hun fortsår det jeg sier, og at hun synes det er helt greit, så ville jeg vært ute på flekken, men nå ågår jeg her og stanger hodet mot veggen, har vondt i magen, og tar meg fri fra jobben, for å være hjemme å deppe.......Så, det er jo ganske enkelt, jeg kan jo bare fortelle at jeg ike elsker henne lenger.....men, det er så forbanna vanskelig......HELP!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47351-hvordan-sl%C3%A5-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.