Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en mann på ca 20 år som har et problem. I flere år nå har jeg vært plaget med hvite klumper på både pung og skaft. Disse "klumpene er det mulig å klemme på og det kommer da noe hvitt ut. Minner egentlig litt om vanlig kvise innhold. De varierer i størrelse, og noen av de store blir værende hele tiden. Virker nesten som om de gror fast. Har kanskje tenkt at det er noe med talg eller noe slikt. Har også et problem med kviser i ansiktet og fet hud, kanskje jeg har en høy talg produksjon eller noe. (Da jeg er ferdig med puberteten for lengst kan det ikke ha noe med det å gjøre). Oppsøkte lege en gang, han viste ikke hva det var. Dette føler jeg er sjenerende og av evt. smitte frykt blir det til at man avstår.

Jeg håper noen der ute kan hjelpe meg.

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47388-hvite-prikker-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har det samme problemet.....har hatt de par år nå det går aldri bort virker det som. Det er nesten som kviser som kan klemmes ut, og det ser ut som det vokser hår på dem....Jeg vet ikke hva det er, håper noen kan hjelpe oss med dette

hei hdrtdudrd!

Jeg bare lurer på om du også har problemer med uren hud i ansiktet?

Har du vært hos legen med problemet?

Ja det kan virke som om kjønnshåret kommer ut av dem.

Vi får prøve å hjelpe hverandre og si i fra hvis vi finner ut om noe som hjelper!

eller hva?

Jeg er drittlei av det, har også hatt det i en del år.

takk for innlegget.

Dette er helt normalt! De hvite prikkene er talgkjertler, som skal sørge for at huden "der nede" har riktig fettinnhold. Dette er altså ikke kviser, og skal ikke presses ut, med mindre de blir røde og hovne, med det blir de sjelden. Tror legen din må oppdatere seg litt på mannlig anatomi...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...