AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 Del Skrevet 24. juli 2023 Noen som har litt erfaring med lavt stoffskifte og tilhørende blodprøver? Jeg går på en medisin som kan påvirke stoffskifte og tar blodprøver med jevne mellomrom, da i hvert fall tsh etter hva jeg vet. Det har av og til vært litt høye verdier, men legen har sagt at det bare har vært rett over normalverdi. I mai tok jeg prøver, da var tsh på 3,6. Så tok jeg prøver tidligere i juli, da var de på 6,84. Tok prøver igjen i helgen, da fikk jeg telefon om at det var veldig viktig med videre testing og da tenkte jeg det hadde blitt skikkelig ille, men da var de jo nede på 4,6. Tok da nye prøver i dag med alle blodprøver som trengs, er spent på hva de viser. Er det normalt at det endrer seg så fort? Kan det gå tilbake til normalverdi igjen? Anonymkode: 57c76...46c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474142-for-lavt-stoffskifte-raske-endringer-i-tsh/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.