Gå til innhold

Hva er forskjellen på dameklipp og dameklipp med form og styling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bortsett fra at sistnevnte er 15 min mer? Jeg skal bare klippe det men frisøren bruker alltid lengre tid. 

Anonymkode: 18fe9...953

Jenter har som regel hår som tar lengre tid å klippe, derfor STEREOTYPISERER EN og sier jente klipp X kroner gutteklipp Y kroner.

Ja det er år 2023, og STEREOTYPISERING er vedtatt forbudt og forkastelig, men det er også ganske praktisk, det er problemet ;)

Mulig jeg ikke forstår spørsmålet. Om du er en gutt, som tar lang tid å klippe, bør du da egentlig betale "jentepris", ja, og ber du pent får du nok lov til å betale fair pris, i likestillingens navn. De sier ikke nei til mer penger.... om det var problemet ?

Men (??)

Anonymkode: 37430...8ef

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jenter har som regel hår som tar lengre tid å klippe, derfor STEREOTYPISERER EN og sier jente klipp X kroner gutteklipp Y kroner.

Ja det er år 2023, og STEREOTYPISERING er vedtatt forbudt og forkastelig, men det er også ganske praktisk, det er problemet ;)

Mulig jeg ikke forstår spørsmålet. Om du er en gutt, som tar lang tid å klippe, bør du da egentlig betale "jentepris", ja, og ber du pent får du nok lov til å betale fair pris, i likestillingens navn. De sier ikke nei til mer penger.... om det var problemet ?

Men (??)

leste feil så glem det, trodde du spurte jente klipp gutte klipp :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...