Gå til innhold

Er det urimelig av meg..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• x-woman

5

• nanna

3

• Hawkwind

2

Mest aktive i denne tråden

Hmmm trodde du snakket til meg siden du svarte her.

Uansett, dersom dama over her snakker sant, da er hun moden for innleggelse og serdeles sterke medikamenter.

Jeg synes dere ikke er noe snill eller forståelsesfulle.Jenta her har problemer med selvtillitten og det kan være et helvete i seg sjøl. Jeg skjønner at hun ikke ønsker å la han se nakne damer,ikke det at jeg ville nektet min type, men det er opp til alle parforhold å finne ut av hva som er rimelig eller urimelig.

Hvis dette er et så stort problem for deg, så vil kjæresten din skjønne det hvis han er glad nok i deg. Alle må ofre noe i et parforhold!

Helt god kan du ikke være hvis du forlanger dette.

Er du klar over at han også onanerer og tenker på andre jenter når han gjør det??

Han får garantert full tenning av andre, sånn er det bare, men det betyr ikke at han er utro.

Jeg er i alle fall glad jeg ikke har en slik kone.

Nei, det synes jeg høres både rett og rimelig ut. Jeg synes også du i samme slengen skal forlange at han snarest lukker øynene når han ser fine damer (med klær på altså) når han er på byen. Og sitter det f.eks. ei snerten snelle i kassa på butikken, så bør han snarest se og komme seg ut av butikken, eller raskt se etter om det finnes andre mindre pene kassadamer der....eller aller helst menn.

Annonse

Gjest Søstrene

Jeg er vel den enste som synes du ikke er urimelig.Jeg ville ha gjort det selv.Å ha samleie med folk som tenker på andre enn partneren sin synes jeg er å bli utsatt for misbruk.

Nei,fy og fy(STOR PEKEFINGER!!!)

Da er det bedre å leve i sølibati slik jeg gjør da!!

Ja. Det er ikke normalt å være så overfølsom som du er, det er du som har et problem som du lar gå ut over han i stedet for å forsøke å gjøre noe med det selv. Og det er urimelig av deg.

Kan ikke du bare være glad for at du ikke har et problem med det og slutte å slenge drit over de som allerede har et problem.

Dere alle setter tingene litt på spissen. Jeg tror ikke kjærestene hennes blir nektet å se enhver form for kvinne som er attraktiv. Jeg tror det det er mer i retning av at hun vil ikke at han skal se på damer på tv som er opplagt der for å pirre og vise seksualitet på en måte som ofte er feil.

Hvis han vil se på fine damer får han gjøre det når han ikke er med henne.

Jeg skifter kanal hvis det kommer en episode med et mannebein som han vil føle seg ukomfortabel med. Det bør gå begge veier!!!

Gjest miss jenny

Nei, det synes jeg høres både rett og rimelig ut. Jeg synes også du i samme slengen skal forlange at han snarest lukker øynene når han ser fine damer (med klær på altså) når han er på byen. Og sitter det f.eks. ei snerten snelle i kassa på butikken, så bør han snarest se og komme seg ut av butikken, eller raskt se etter om det finnes andre mindre pene kassadamer der....eller aller helst menn.

Nå var det altså nakne folk det var snakk om her da, ikke påkledde folk, uansett hvor pene. Det er ikke akkurat såå ofte de dukker opp på skjermen heller da, så det er ikk noe daglig "problem".

Gjest miss jenny

Helt god kan du ikke være hvis du forlanger dette.

Er du klar over at han også onanerer og tenker på andre jenter når han gjør det??

Han får garantert full tenning av andre, sånn er det bare, men det betyr ikke at han er utro.

Jeg er i alle fall glad jeg ikke har en slik kone.

Er klar over dette, men det er altså når jeg er tilstede jeg ikke liker han gjør det. Føler det faktsik fysisk på kroppen, når jeg vet at han ser på nakne damer. Hva han gjør når jeg ikke er der spiller mindre rolle.

Gjest miss jenny

Kan ikke du bare være glad for at du ikke har et problem med det og slutte å slenge drit over de som allerede har et problem.

Dere alle setter tingene litt på spissen. Jeg tror ikke kjærestene hennes blir nektet å se enhver form for kvinne som er attraktiv. Jeg tror det det er mer i retning av at hun vil ikke at han skal se på damer på tv som er opplagt der for å pirre og vise seksualitet på en måte som ofte er feil.

Hvis han vil se på fine damer får han gjøre det når han ikke er med henne.

Jeg skifter kanal hvis det kommer en episode med et mannebein som han vil føle seg ukomfortabel med. Det bør gå begge veier!!!

Tusen takk! Vi er nok ganske like sånn sett. Gjør det deg noe om han ser på nakne damer når du ikke er der da?

Tusen takk! Vi er nok ganske like sånn sett. Gjør det deg noe om han ser på nakne damer når du ikke er der da?

Ja det gjør meg noe,men det som jeg ikke vet har jeg ikke alltid godt av å vite. Jeg mener at han burde ha nok med å se på meg og det sier jo han at han gjør.

Jeg føler meg ukomfortabel når vi sitter sammen og ser på en film og det bare blir fokusert på store faste (silikon) pupper og syltynne kropper. Det kan skape griller i hodet. jeg tror ikke det er sunt for et parforhold.

Men tilslutt så kan jeg ikke, heller vil jeg ikke kontrollere ham når jeg ikke er tilstede.

Da får han gjøre som han vil ,men la være å fortelle det til meg.

Men jeg blir såret hvis jeg får høre at han og kamerater har sett på "filmer".

Jeg synes dette er veldig vanskelig.Har vært sammen med samme fyr i 7 år og jeg har det litt mer komfortabelt på det område nå enn i begynnelsen.

Gjest miss jenny

Ja det gjør meg noe,men det som jeg ikke vet har jeg ikke alltid godt av å vite. Jeg mener at han burde ha nok med å se på meg og det sier jo han at han gjør.

Jeg føler meg ukomfortabel når vi sitter sammen og ser på en film og det bare blir fokusert på store faste (silikon) pupper og syltynne kropper. Det kan skape griller i hodet. jeg tror ikke det er sunt for et parforhold.

Men tilslutt så kan jeg ikke, heller vil jeg ikke kontrollere ham når jeg ikke er tilstede.

Jeg synes dette er veldig vanskelig.Har vært sammen med samme fyr i 7 år og jeg har det litt mer komfortabelt på det område nå enn i begynnelsen.

Hvis du vil kan du maile meg så kan vi snakke mer om det felles problemet vårt uforstyrret? :)

[email protected]

Annonse

Gjest miss jenny

Det er ikke alle som tør å klage, men de fleste hadde nok følt seg "kvalt" skulle de levd sånn!

Men har du spurt han om han syns det er urimelig av deg? Og snur du deg bort når det vises et nakent mannfolk på skjermen?

Han synes ikke det er så mye jobb å gjøre det sier han, og ja jeg også snur meg unna diskre hvis det er nakne mannfolk på skjermen, selv om han ikke synes det gjør så mye om jeg ser dem.

Nei, det er da helt normal og ren høflighet å snu seg vekk når noen viser litt hud. Har man fått seg kjæreste så får man holde seg til den. Jeg syns du også burde ha kontroll på hvem han snakker med og om hva i løpet av dagen. Du har vel vært på arbeidsplassen og snakket med kollegene og presentert deg? Og sørget for å presisere skjørtelengden hos de kvinnelige? De er vel ikke for pene? Da må han heller bytte jobb.

Jadda.

Gjest pettersmart

Er det noe som setter griller i hodet på han så er din sykelige trang til å kontrollere han. Blir jo forbuden frukt og den er spennende. At han har holdt ut 7 år med deg er et mirakel. Hadde ikke holdt ut 7 min.

Er du så usikker på deg selv at du ikke tåler at han ser på andre damer? Det er naturlig og faktisk sunt å se på pene damer. En skal ikke fornekte slike følelser.

Du burde skamme deg over å ødelegge livet til en mann på denne måten.

Slipp ham fri og la han leve et naturlig liv der han kan oppføre seg som andre normale menn.

Du må seriøst ha et problem, vis du mener dette kan jo ikke mannen din se en helt vanlig film fra begynnelsen til slutten. Du må være syklig sjalu, hver obs på at ikke mange mannfolk takler slike kvinnfolk, du risikerer å miste han, vis du fortsetter sånn.

Hvis du vil kan du maile meg så kan vi snakke mer om det felles problemet vårt uforstyrret? :)

[email protected]

Kjære dere - hør et øyeblikk på Babette.

Det er iallfall ikke bra for parforholdet å prøve å kontrollere partneren på denne måten. Mange mannfolk skyr konflikter og jenker seg derfor etter en sjalu kjæreste for husfredens skyld. Men i lengden kan det bli meget slitsomt og uholdbart å ha det sånn. Hva partneren ser på TV eller kino har ingenting med dere å gjøre. Tro ikke at han sammenligner kroppene.

Jeg synes dere ikke er noe snill eller forståelsesfulle.Jenta her har problemer med selvtillitten og det kan være et helvete i seg sjøl. Jeg skjønner at hun ikke ønsker å la han se nakne damer,ikke det at jeg ville nektet min type, men det er opp til alle parforhold å finne ut av hva som er rimelig eller urimelig.

Hvis dette er et så stort problem for deg, så vil kjæresten din skjønne det hvis han er glad nok i deg. Alle må ofre noe i et parforhold!

Jeg synes ikke jeg var så slem, og jeg skrev et innlegg hvor 100 % av det jeg skrev var løgn, rimelig sarkastisk kan man vel si, men jeg tror nok miss Jenny over her løy hun også.

Det går trossalt ikke ann å være så ille som hun beskriver, og hvis hun er så ille så bør hun vurdere snarlig medisinering og innleggelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...