Gå til innhold

jævla drittsekk

Anbefalte innlegg

Gjest samboer

det kan jo tenkes at også han hadde en særdeles dårlig dag?

isåfall så har vel han også lov til å ha en dårlig dag?

eller er det bare hunnkjønn som har rett til det?

hvis han ikke hadde en særdeles dårlig dag, men bare er sånn:

han må skjerpe seg!

Fortsetter under...

Gjest så typisk

Hun er kanskje sammen med han fordi hun synes det er vanskelig å forlate han. Det er ikke alltid like lett å gå i fra den man lever sammen med selv om man blir behandlet dårlig. Det vet jeg, for jeg har vært der selv.

Angående det andre spørsmålet ditt så kan det jo hende samboeren ikke var et monster da de fikk et barn. Han har kanskje blitt slik med tiden, etter at barnet kom til verden.

Nei selvfølgelig bør man helst tro at et forhold ikke er perfekt dersom den andre parten gjør dumme og ugjennomtenkte ting.

Man bør gå rundt med et drømmeslør og tro at dersom partneren ikke alltid gjør det som er perfekt for den gitte situasjon, så finnes det en bedre partner der ute en plass.

Alle er bare mennesker, og ALLE er idioter stadig vekk. Løsningen er i alle fall ikke straks å finne seg en annen.

Kjenner du denne partneren så godt fra det lille denne personene skrev at du kan hevde at han er et monster?

Jeg mener at komunikasjon er det viktigste i et forhold. Idioti, tabber og feil kan skje hele tiden. Det er måten man klarer å løse disse problemene på som virkelig sier noe om kvaliteten på forholdet. Og her har råforbanna sagt veldig lite om hva som ble diskutert de to imellom.

Gjest en annen

Nei selvfølgelig bør man helst tro at et forhold ikke er perfekt dersom den andre parten gjør dumme og ugjennomtenkte ting.

Man bør gå rundt med et drømmeslør og tro at dersom partneren ikke alltid gjør det som er perfekt for den gitte situasjon, så finnes det en bedre partner der ute en plass.

Alle er bare mennesker, og ALLE er idioter stadig vekk. Løsningen er i alle fall ikke straks å finne seg en annen.

Kjenner du denne partneren så godt fra det lille denne personene skrev at du kan hevde at han er et monster?

Jeg mener at komunikasjon er det viktigste i et forhold. Idioti, tabber og feil kan skje hele tiden. Det er måten man klarer å løse disse problemene på som virkelig sier noe om kvaliteten på forholdet. Og her har råforbanna sagt veldig lite om hva som ble diskutert de to imellom.

Det var da svært da. Jeg har ikke hevdet noe som helst, og jeg kjenner ikke personen det blir skrevet om her. Du la tydeligvis ikke merke til mitt "kanskje"? Jeg svarte conan ut i fra mine egne opplevelser. Ok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...