Marye Skrevet 16. september 2023 Skrevet 16. september 2023 Hvis man ble manisk/psykotisk pga fontex mens man gikk på abilify, kan man tåle fontex når man går på leponex? 0 Siter
kupton Skrevet 18. september 2023 Skrevet 18. september 2023 Kjenner ingen studier som har sett på dette. Antar at svaret kan finnes kun hvis en prøver. 0 Siter
Marye Skrevet 19. september 2023 Forfatter Skrevet 19. september 2023 kupton skrev (15 timer siden): Kjenner ingen studier som har sett på dette. Antar at svaret kan finnes kun hvis en prøver. Jeg håper jeg får prøve! Trenger et «løft» 0 Siter
Marye Skrevet 20. september 2023 Forfatter Skrevet 20. september 2023 Når legene i FACT nektet skrive ut fontex, kan man få det hos en privatist psykiater? Hvordan finner man slike, tlf katalogen? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 20. september 2023 Skrevet 20. september 2023 Marye skrev (36 minutter siden): Når legene i FACT nektet skrive ut fontex, kan man få det hos en privatist psykiater? Hvordan finner man slike, tlf katalogen? Google «privatpraktiserende psykiater». 0 Siter
kupton Skrevet 20. september 2023 Skrevet 20. september 2023 Jeg tviler sterkt på at noen lege vil skrive ut dette til deg dersom din faste psykiater i fact ikke vil skrive det ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.