Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke bekrefte det på den måten at jeg har sett det med egne øyne, i hvertfall ikke annet enn på bilder hvor man ser "bulen" i stringen til dama.

Enkelte damer med alt for høy testosteronproduksjon kan være litt uheldige med størrelsen på klitorisen, i den grad at den kan bli alt for stor.

Bla litt på nettet å finn bilder av noen bodybuilderdamer, da vil du se at størrelsen kan være ekstrem. Disse damen er ofte fullstappede på steroider, og det er innen bodybuilderverdenen (visstnok) konstantert klitoriser på opptil 10 cm.

Da snakker vi klitoris!

Jeg kan ikke bekrefte det på den måten at jeg har sett det med egne øyne, i hvertfall ikke annet enn på bilder hvor man ser "bulen" i stringen til dama.

Enkelte damer med alt for høy testosteronproduksjon kan være litt uheldige med størrelsen på klitorisen, i den grad at den kan bli alt for stor.

Bla litt på nettet å finn bilder av noen bodybuilderdamer, da vil du se at størrelsen kan være ekstrem. Disse damen er ofte fullstappede på steroider, og det er innen bodybuilderverdenen (visstnok) konstantert klitoriser på opptil 10 cm.

Da snakker vi klitoris!

Hehe. Da behøver man ikke lete forgjeves.

Gjest pettersmart

Da snakker vi klitoris!

Sikker på at det ikke var menn som kledde seg ut som damer da? For mannlige bodybuildere har ofte ikke mer enn 10 cm.

Tviler sterkt på at klitoris kan bli 10 cm. Kom med en link til bilder eller legg dem ut selv.

Annonse

Sikker på at det ikke var menn som kledde seg ut som damer da? For mannlige bodybuildere har ofte ikke mer enn 10 cm.

Tviler sterkt på at klitoris kan bli 10 cm. Kom med en link til bilder eller legg dem ut selv.

Dust, det at køller krymper som følge av steroider var skremmselspropaganda, og denne myten ble avkreftet, samt innrømmet at det var skremselspropaganda, og intet mer, for mange år siden.

Du henger litt etter og bør vurdere å skifte nick.

Nei, jeg har ingen link, jeg har lest dette i intervjuer med bodybuilder-damer.

Gjest anonymoustonie

Dust, det at køller krymper som følge av steroider var skremmselspropaganda, og denne myten ble avkreftet, samt innrømmet at det var skremselspropaganda, og intet mer, for mange år siden.

Du henger litt etter og bør vurdere å skifte nick.

Nei, jeg har ingen link, jeg har lest dette i intervjuer med bodybuilder-damer.

Den krymper selvsagt ikke. Kroppsbyggere har små køller i utgangspunktet. Det er derfor de skaffer seg så store muskler, for å kompensere for minikølla.

Trodde alle visste det, jeg? ;-)

Gjest Alisianne

Den krymper selvsagt ikke. Kroppsbyggere har små køller i utgangspunktet. Det er derfor de skaffer seg så store muskler, for å kompensere for minikølla.

Trodde alle visste det, jeg? ;-)

jeg visste det i alle fall.muskelfolk har liten penis eller liten hjerne.ofte henger det sammen

Gjest Alisianne

Jeg visste det ikke, enda jeg kjenner flere slike "muskelfolk" enn de fleste andre gjør.

Påstanden er like holdbar som å si at blondiner er dumme.

ja men det er de da.trodde alle var klar over at brunetter var smarte jeg,blondiner dumme og rødhårede hissige.som muskelfolk har no brain or penis

Jeg kan ikke se at linken din er helt rett. Det r mange punktumer på linken din og jeg kan ikke kopiere lime inn fra innlegget ditt uten å få feil. Hva er egentlig linken, kan du legge den ut igjen?

Dette er ikke en internettadresse, det er en adresse til en newgruppe. Du finner den på

news.online.no.

mvh

Drem

PS: Jeg er fremdeles oppriktig undrende på om dette stemmer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...