Gå til innhold

Bestille sexleketøy

Anbefalte innlegg

Jeg tror det hadde vert bra for meg å fått meg noen sexleketøy, men jeg synes det er så flaut å skulle hente en slik pakke på posten selv om det sies at den er anonym. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan manne meg opp?

Anonymkode: c8e0f...28b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475314-bestille-sexleket%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det hadde vert bra for meg å fått meg noen sexleketøy, men jeg synes det er så flaut å skulle hente en slik pakke på posten selv om det sies at den er anonym. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan manne meg opp?

Anonymkode: c8e0f...28b

Tenk at det er helt naturlig å ha et sexliv. Tenk at de ansatte på Posten er så opptatt med så mange pakker ila en dag at de ikke gidder å ofre slike anonyme pakker en tanke. Når du har hentet pakken, er du glemt. 

Annonse

Skjønner ikke hvorfor du tror at de på posten vet hva som er i pakken? Sannsynligvis så ligger tingene oppi en anonym eske. Og butikker som selger sexleketøy annonserer ikke akkurat for dildoer på boksen. Men det kan hende at det står hvor det er fra, f.eks kondomeriet, som kan si noe om hva som er i pakken.

Tror ingen bryr seg nevneverdig om det for å være ærlig. Og det er ikke alltid at man vet hva pakken inneholder. Kjenner til ei som stadig bestiller glidemiddel derfra, hun ble anbefalt ett merke av legen sin etter voldtekt og overgrep som hun må bruke på medisinske undersøkelser, og pga allergi og reaksjoner velger hun å kjøpe det på slike butikker da de er billigere enn apoteket. 

Anonymkode: 3b184...a47

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...