Gå til innhold

Bekymret/Verkende brannsår ved graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest nybakke

Hei!

For en uke siden idag, brant jeg meg på "taket" i stekeovnen...

Har etter dette stort sett hatt på en slags vatt sak med glatt flate ned mot såret og pyrisept og med kirurgteip til å feste det med.... Men i helgen hadde jeg ikke noe å ha på og de blemmene som var der ble revet skikkelig opp og det huden under der ble klart utsatt for luft og ting i den altofr tidlig virker det som. Det har nå verket siden helgen og i perioder, gjerne på slutten av arbeidsdagen begynner det å gjøres skikkelig vondt ikke stikkende og ikke pulserende, men konstant vondt i f.eks to minutter så gir det seg og dukker opp igjen om 1 minutt eller en halvtime...

Dette er et avlangt sår og midterste og bredeste delen verker mest og er skikkelig gul og bløt, men s i hver ende er det også litt verk samtidig som det er veldig rødt..

Det jeg er bekymret for er hvordan dette er iforhold til graviditeten, jeg er 11+1 idag og vil såklart unngå at det skjer noen skade i forhold til fosteret, er det noen forholdsregler jeg bør ta? Er det noe annet en pyrisept jeg bør bruke osv?

Setter pris på raskt svar da jeg vil ta turen til legen raskt dersom det er behov for dette....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...