Gjest maskama Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 HEI! Jeg lurer på en ting. Jeg må få gjort noe med den saken som jeg har hengende mellom beina nå! Den har så lyst til å fungere helt 100% når jeg har sex. Jeg har trang forhud, får ikke bak! huff. Har ikke lyst å gå til legen min med dette. Kan jeg gå til Medi3? Hva gjør legen? Hvor lang tid tar det før det gror om jeg fjernet "greia" frampå...? Og hvor mye må jeg regne med å betale? Håper på svar! hei da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47569-tudli-du/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 For 7-8 år siden fjernet jeg hele stasen (huden altså, ikke resten..) og siden jeg gjorde det privat så fikk jeg vel fjernet den en mnd etter at jeg bestilte time. Dette kostet meg da ca 1000 kroner, så legg på en tuselapp til så er du nok rimelig safe i forhold til pris. Går du til en lege og blir henvist til et sykehus så må du gjøre regning med jævla lang kø. Dette er isåfall gratis (en symbolsk sum til gassbind osv må du nok ut med, men ikke rare greine..). Fra den er kappet (en prosess du ikke kjenner i det hele tatt) og til det er grodd, så tar det vel ca 2 uker før du kan ha sex igjen. Runke kan du nok etter få dager, og det er ikke smertefullt verken under eller etter operasjonen. Eneste er vel at det kan klø litt, men du får en salve som motvirker dette. Så go for it, jeg har ikke angret et sekund, og jeg vet hvor frustrerende det er å gå rundt sånn som du gjør nå. Selv brukte jeg flere år på å ta meg i nakken å bestille time, ikke gjør samme feilen du, så klin til! Finn en privat kirurg idag, og innen sommern funker snabben din som aldri før! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47569-tudli-du/#findComment-181111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maskama Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 For 7-8 år siden fjernet jeg hele stasen (huden altså, ikke resten..) og siden jeg gjorde det privat så fikk jeg vel fjernet den en mnd etter at jeg bestilte time. Dette kostet meg da ca 1000 kroner, så legg på en tuselapp til så er du nok rimelig safe i forhold til pris. Går du til en lege og blir henvist til et sykehus så må du gjøre regning med jævla lang kø. Dette er isåfall gratis (en symbolsk sum til gassbind osv må du nok ut med, men ikke rare greine..). Fra den er kappet (en prosess du ikke kjenner i det hele tatt) og til det er grodd, så tar det vel ca 2 uker før du kan ha sex igjen. Runke kan du nok etter få dager, og det er ikke smertefullt verken under eller etter operasjonen. Eneste er vel at det kan klø litt, men du får en salve som motvirker dette. Så go for it, jeg har ikke angret et sekund, og jeg vet hvor frustrerende det er å gå rundt sånn som du gjør nå. Selv brukte jeg flere år på å ta meg i nakken å bestille time, ikke gjør samme feilen du, så klin til! Finn en privat kirurg idag, og innen sommern funker snabben din som aldri før! Lykke til! Dette var beroligende å lese! Kjempe flott! Jeg sa dette til dama, hun ble også begeistret. Men hun kom til å tenke på en ting. Snabben min er meget liten når den er slapp! Den er ganske stor når jeg blir kåt eller noe, men hvirdan vil dette funke når den er liten og legen skal begynne å styre på? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47569-tudli-du/#findComment-181204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Dette var beroligende å lese! Kjempe flott! Jeg sa dette til dama, hun ble også begeistret. Men hun kom til å tenke på en ting. Snabben min er meget liten når den er slapp! Den er ganske stor når jeg blir kåt eller noe, men hvirdan vil dette funke når den er liten og legen skal begynne å styre på? Takk for svar! Wow, dette tenkte jeg også på. Var lissom redd han skulle ta for mye, eller for lite eller noe sånt.. Men legene har full kontroll når det gjelder slikt. De vet hva de skal kappe og hva de ikke skal kappe, men for å bli beroliget så kan du jo ymte frampå om dette før "operasjonen". Det er trossalt normalt å være nærvøs når noen skal bruke kniv på kølla de. En annen ting er at min UTVILSOMT vokste etter operasjonen! Vet ikke hvorfor, men min teori er at nå som forhuden ikke "sperret" for hodet, så fikk den mer plass å boltre seg på, og dermed kan den (i hvertfall i mitt tilfelle..) vokse! Det er jo ikke en negativ bivirkning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47569-tudli-du/#findComment-181207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.