Gå til innhold

P-piller og graviditet...hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest kriiiiiistine

Jeg leste nettopp på en graviditet-side på nettet at hvis jeg skal prøve å bli gravid, bør jeg vente minst 2-3 måneder etter jeg har sluttet på p-pillen, fordi hvis jeg prøver med en gang har ungen mindre enn 1 % sjanse på å overleve....

Er dette sant???

Jeg er kanskje gravid..og jeg går på p-piller.

mvh kristine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47573-p-piller-og-graviditethjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest går helt bra

Dette stemmer ikke!

Kanskje det var slik med gammeldagse p-piller (for 20-30-40 år siden), men det stemmer ikke med dagens piller.

Det er veldig mange som blir gravide umiddelbart etter pilleslutt. Og det går like bra som for alle andre.

Går du på pillen, og tror du kan være gravid, ta en test så snart som mulig, er den positiv, slutt på pillen med en gang, for fosteret har selvsagt ikke veldig godt av å få dise hormonene over lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...