Gå til innhold

Når kjøpe ny telefon?

Anbefalte innlegg

Telefonen min blir snart 5 år og fungerer fortsatt bra, har ingen problemer med den foreløpig sett bort fra at skjermen er knust en del steder. Men det jeg lurer på er når jeg burde kjøpe ny? Er det best å gjøre det nå før den evnt. blir ødelagt? Tenker da på at det er lettere å få overført apper, teefonnr osv til ny telefon? Eller er det like greit å bare vente til den streiker helt?

Anonymkode: 41a9e...c45

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475849-n%C3%A5r-kj%C3%B8pe-ny-telefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Har iphone xs, 5 år er den vel nå?

Jeg skal ha den til den begynner å bli ubrukelig. Jeg ser forfall i forhold til tidligere. Den går fortere tom for batteri. Den må lades hver dag. Litt treigere, men ikke så ille at jeg trenger ny. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når appene ikke lenger kan oppdateres og batteriet fort daler tenker jeg det er på tide. Har selv en 5-åring jeg skal bytte ut ettersom jeg ser at noen sentrale apper begynner å streike.

Anonymkode: 10156...396

Åja. Var ikke klar over at appene ikke lenger kunne oppdateres, hvilke apper gjelder det og har du android?

UtakknemligDiva skrev (15 minutter siden):

Har iphone xs, 5 år er den vel nå?

Jeg skal ha den til den begynner å bli ubrukelig. Jeg ser forfall i forhold til tidligere. Den går fortere tom for batteri. Den må lades hver dag. Litt treigere, men ikke så ille at jeg trenger ny. 

Oj, såpass. Jeg har ikke helt oversikt over hvor ofte jeg lader, men batteriet varer i alle fall 2 dager+. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åja. Var ikke klar over at appene ikke lenger kunne oppdateres, hvilke apper gjelder det og har du android?

VY og vipps begynner jeg å få problemer med. Har iphone

Anonymkode: 10156...396

Annonse

Jeg har en Huawei-telefon som blir 5 år til jul og den har jeg ingen planer om å bytte ut. :) Kjøpte nytt batteri til den i sommer, men vet egentlig ikke om det nye er så mye bedre faktisk. Den er fremdeles rask, kan kjøre alle apper jeg bruker den til og jeg har ingen problemer med den. Måtte slette mange tusen bilder i sommer da den gikk full, men da hadde jeg ikke gjort det siden jeg fikk den.

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg har en Huawei-telefon som blir 5 år til jul og den har jeg ingen planer om å bytte ut. :) Kjøpte nytt batteri til den i sommer, men vet egentlig ikke om det nye er så mye bedre faktisk. Den er fremdeles rask, kan kjøre alle apper jeg bruker den til og jeg har ingen problemer med den. Måtte slette mange tusen bilder i sommer da den gikk full, men da hadde jeg ikke gjort det siden jeg fikk den.

Det er huawei jeg også har. Er veldig fornøyd med den og hadde garantert kjøpt huawei på nytt hadde de fortsatt solgt det i norge. Så det er jo en grunn til å ikke bytte den ut. Er bare litt nervøs for at den plutselig skal streike helt, ikke være mulig å få skrudd på feks også står jeg der og må laste ned alle apper og legge inn telefon nummer osv på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...