tyren1972 Skrevet 10. april 2002 Skrevet 10. april 2002 Jeg er gravid i uke 18-19, og jeg når jeg kjenner på livmorhalsen så kjenner jeg at den ikke er ordentlig lukket. Skal den ikke være helt lukket i svangerskapet. Jeg kan presse inn en fingertupp. Jeg har ikke vært gravid før. Kan det bety at fødelsen kommer til å starte snart? Isåfall når? Jeg kan se livmorhalsen min når jeg sitter oppå et speil, og jeg bruker fingrene til å ta skjedeveggene fra hverandre. Da trykker jeg litt på livmoren i fremkant. Er dette farlig for fosteret? I såfall hvordan? Vet at det sikkert er dumt, men føler at jeg må følge med litt i tilfellet livmorhalsen åpner seg mer. Barnet er vel godt beskyttet? Dersom det er farlig å klemme litt på livmoren innvendig, er det vel også farlig å ha sex ikke sant?? 0 Siter
Gjest Pathos Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Synes du skal snakke med jordmor om dette. Uansett bør du ikke stimulere livmorhalsen noe særlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.