Gå til innhold

Jeg gifter meg støtt og stadig!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gift for 4 x

Er 30 år gammel og klarer ikke å bli i ett forhold lenge!

hver gang tenker jeg ; NÅ har du funnet kjærligheten , så gifter jeg meg!

Er nå gift for 4 x , og vil ut av ekteskapet igjen!

Har ikke lyst mere , den samme følelsen som alltid.....

Klarer ikke å ha sex eller noe !

Er seriøs , og dette er et problem!

Noen råd???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47594-jeg-gifter-meg-st%C3%B8tt-og-stadig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde slå opp i Guiness rekord bok å sjekke hvem som har vært gift flest ganger, å gå for den rekorden! Jeg mener... du er bare 30 nå, har vært gift 4 ganger, og hvorfor skal du måtte gifte deg ferre ganger fram i mot du blir 40? 4 ganger per ti-år skulle tilsi at du er oppe i 16 innen du er 60!

Go for it, girl!

En annen mulighet er å stoppe den "negative" trenden og rett og slett ikke gifte deg hver jævla gang du forelsker deg. Slikt er trossalt overhodet ikke normalt, men det problemet slipper du nok framover for hvem i helvete vil gifte seg med en dame som har vært gift 4 ganger når hun er 30? Jeg mener.. ikke for å dømme, men går man inn i et forhold med en som gifter og skiller seg oftere enn Ross i Friends, da kan man være rimelig sikker på å at også dette ekteskapet vil gå til helvete.

Nei, det du trenger er en elsker, kjæreste, whatever, ikke en ektemann!

Lykke til, enten du går for rekorden eller å forandre livstilen din.

(Personlig ville jeg gått for det siste alternativet, det er trossalt aldri for sent å forandre livet sitt).

Gjest seriøs

Det høres ut som du har et stort problem. Antakelig vil du fortsette den samme sirkelen videre i livet, hvis du ikke stopper den nå. Antakelig er du gift med en helt allreit jente. Var jeg deg, ville jeg begynne hos en psykolog og prøve å få hjelp til å finne ut hva det er du "egentlig" holder på med.

Hilsen

Annonse

En ting jeg lurer på... er du mann eller kvinne? Er du mann, så ville jeg si at du er TOTALT umoden. Typisk mannfolk å finne seg en ny dame så jævlig kjappt!! Setter ikke av noen tid til å fordøye grunner o.l. til at man gikk (eller at den andre gikk!!). Og av det høstes absolutt nada! Er du dame, så ville jeg råde deg til å lage en konkurranse med deg selv. PRØV å fiks livet uten en mann. Man trenger i hvertfall ikke å gifte seg med alle og enhver man faller for! Er enig med SDD(tror han sa det?), når det gjelder å ihvertfall leve sammen en stund før man fester ringen! Kommer absolutt _ikke_ noe godt ut av å hoppe inn i noe som i utgangspuktet skal vare livet ut, uten å bruke huet!!!!!

Litt krasst, men godt ment....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...