Gå til innhold

Kosebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kosebukse har du eller vil du anbefale? Jeg har tre myke gode pyamasbukser, men de er veldig pyamasete 😁😁😁 Har også turbukse/skibukse, og så selvsagt ullstillongser (i fleng 😅) men skulle gjerne hatt ei myk god bukse som er litt mer "kledd" - sånn hvis det ringer på døra eller en er på hyttetur med venner eller liknende.  Noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Favoritt kosebuksa er en i merinoull fra cubus 😊 Ellers, hvis det skal være litt finere har jeg noe ala disse buksene som jeg bruker til hverdags. 

Endret av lavender
Skrevet

Jeg bruker aldri "kosebukse" siden de buksene jeg pleier å gå i til vanlig er myke og behagelige nok. 

Skrevet
  påskelilje skrev (På 4.11.2023 den 16.40):

Hva slags kosebukse har du eller vil du anbefale? Jeg har tre myke gode pyamasbukser, men de er veldig pyamasete 😁😁😁 Har også turbukse/skibukse, og så selvsagt ullstillongser (i fleng 😅) men skulle gjerne hatt ei myk god bukse som er litt mer "kledd" - sånn hvis det ringer på døra eller en er på hyttetur med venner eller liknende.  Noen tips?

Ekspander  

Ull-longs... :)

Skrevet

Bruker aldri annet enn leggings hjemme. De passer til alt som singlet, t-skjorter og kjoler + 

Vet ikke om noe mer behagelig å ha på, for det strammer ikke noe sted, har ikke noe overflødig stoff/ vidde, og kjennes behagelig. 

Skrevet
  lavender skrev (På 4.11.2023 den 16.48):

Favoritt kosebuksa er en i merinoull fra cubus 😊 Ellers, hvis det skal være litt finere har jeg noe ala disse buksene som jeg bruker til hverdags. 

Ekspander  

Takk for tips!

Annonse

Skrevet
  Solstrim skrev (På 4.11.2023 den 16.53):

Jeg bruker aldri "kosebukse" siden de buksene jeg pleier å gå i til vanlig er myke og behagelige nok. 

Ekspander  

Jeg går mest i dongeribukser, så jeg trenger en myk bukse 😊

Skrevet
  Lillemus skrev (På 4.11.2023 den 16.55):

Ull-longs... :)

Ekspander  

Joda, ingenting er så mykt, deilig og varmt sol ullongs, men jeg trenger noe annet 😁

Skrevet (endret)
  påskelilje skrev (På 4.11.2023 den 18.22):

Jeg går mest i dongeribukser, så jeg trenger en myk bukse 😊

Ekspander  

Det finnes myke dongerilignende bukser f.eks med stretch. Bruker det en del selv 😊

Endret av Solstrim
Skrevet

Velour- eller ullbukser! Sjekk ut såkalt «lounge-wear». Er så mye fint og komfortabelt, med et mer elegant uttrykk enn hva longs og tights gir. 

Skrevet

Jeg har funnet kosebukser på europris, går med dem til daglig jeg. 

UtakknemligDiva
Skrevet

Stnes Juicy Couture er veldig fine og gode. 
Ellers er viskosebukser gode. 

Skrevet
  Solstrim skrev (På 4.11.2023 den 19.01):

Det finnes myke dongerilignende bukser f.eks med stretch. Bruker det en del selv 😊

Ekspander  

Det er det jeg bruker. Men synes likevel ikke de er myke nok. Tror det har med glidelåsen og knappen å gjøre.

Annonse

Skrevet
  Pallida skrev (På 4.11.2023 den 19.03):

Velour- eller ullbukser! Sjekk ut såkalt «lounge-wear». Er så mye fint og komfortabelt, med et mer elegant uttrykk enn hva longs og tights gir. 

Ekspander  

Hva betyr lounge wear?

Skrevet

Jeg bruker joggebukser fra Cubus, med knyting i livet (herremodell). Liker ikke stram strikk. Buksene er i kraftig bomull, og jeg synes ikke de er slaskete.

Skrevet

Jeg bruker slike bomull joggebukser. De koster 119 på sparkjøp og jeg har flere enn ti. De er komformtable. Jeg bruker de bare hjemme.

Anonymkode: c13fd...a48

Skrevet
  påskelilje skrev (På 6.11.2023 den 8.35):

Hva betyr lounge wear?

Ekspander  

Flere butikker har de senere årene innført "loungewear" som en egen underkategori på nettsider/butikk, så poenget var at det kan være lurt å søke etter dette om du skal finne inspirasjon.  Loungewear er et mer fancy ord for koseklær, men kategorien byr gjerne på et større og litt mer elegant utvalg enn kun standard joggebukser.

Jeg har selv to superkomfortable velourbukser med høyt liv fra Lindex,  jeg ofte bruker hjemme. 

Skrevet
  Pallida skrev (På 6.11.2023 den 9.57):

Flere butikker har de senere årene innført "loungewear" som en egen underkategori på nettsider/butikk, så poenget var at det kan være lurt å søke etter dette om du skal finne inspirasjon.  Loungewear er et mer fancy ord for koseklær, men kategorien byr gjerne på et større og litt mer elegant utvalg enn kun standard joggebukser.

Jeg har selv to superkomfortable velourbukser med høyt liv fra Lindex,  jeg ofte bruker hjemme. 

Ekspander  

Takk for tips!

Skrevet

Jeg har lagt min elsk på Adidas joggebukse, sånn med strikk i livet, svart med tre striper. Kommer i mange ulike varianter, alt fra tykke joggebukser til tynnere tights-aktige bukser. 

Har gått med disse i mange år nå, kjøper bare ny tilsvarende når den gamle blir slitt.

Skrevet

En litt finere joggebukse kan du få kjøpt på sportsbutikker. Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å vrenge av meg jeans og på med joggis. Beste som er 

Anonymkode: 0ff30...7df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...