Gå til innhold

Gave i bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er invitert til 2 venninner som skal feire bursdagen sin sammen. Du kjenner bare hun ene. 
Hvordan gjør dere det med gaver? 
de har begge betalt ei formue for lokale, mat og underholdning. 

hva er vanlig og hva gjør dere?

Anonymkode: 1ea30...bba

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du bare kjenner hun ene synes jeg det blir rart å gi gave til begge.

Skrevet
  Ekstra skrev (På 11.11.2023 den 16.13):

Jeg ville gitt til begge. 

Ekspander  

Hun ene er nær venninne, hun andre er hennes venninne. Som jeg også har kjent i mange år, og har møttes veldig mange ganger på bursdager og sosiale kvelder. Men vi har aldri hengt sammen bare meg og henne. Men er i samme gjeng. 
jeg kjøpte til begge 

Skrevet

Jeg hadde kjøpt til begge, men kanskje en større presang til henne du kjenner og en flaske vin til venninnen hennes.

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 16.53):

Hun ene er nær venninne, hun andre er hennes venninne. Som jeg også har kjent i mange år, og har møttes veldig mange ganger på bursdager og sosiale kvelder. Men vi har aldri hengt sammen bare meg og henne. Men er i samme gjeng. 
jeg kjøpte til begge 

Ekspander  

Da ble det plutselig svært annerledes enn i startinnlegget...

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 16.53):

jeg kjøpte til begge 

Ekspander  

I slike settinger har jeg kjøpt størst gave til min venninne, så en mindre gave/oppmerksomhet til den som venninnen min feirer sammen med.

Skrevet

Kjøp til begge.

Anonymkode: 008be...1fe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...