Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem,kanskje er det ikke noe problem heller men...Saken er den at jeg har fått meg ny kjæreste og problemet oppstår når vi skal ha sex, lukten som kommer nedentil fra henne er så sterk at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Mine tidligere partnere har ikke luktet noe som helst....Jeg vet at det kan lukte litt,men det stinker faktisk skikkelig under dyna...hva skal jeg gjøre,jeg tør jo ikke ta det opp med henne,vi har jo ikke vært sammen så lenge at lyset står på en gang når det skal skje ting...Det lukter forresten "fiskepudding".....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47631-vond-lukt-fra-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det kan skyldes nok pga underlivet hennes er i ubalanse, rettere sagt det florer ulumske bakterie nedi der! Isåfall sliter hun det samme som jeg gjorde for en tid siden. Var singel så lenge jeg husket, så jeg tenkte ikke no særlig over lukten i underlivet før jeg ble sammen med en gutt. Det var først da det gikk opp for meg at jeg burde bruke underlivs såpe til dagligvask, noe som jeg ikke har angret på den dag i dag at jeg gjorde det! Nå lukter det friskt og god lukt av meg;) *hehe* Kanskje kjæresten din burde gjøre det samme?! Underlivs såpe som jeg bruker heter Asan som fåes kjøpt på vanlig daglige butikker, hvit flaske med blått skrift på!

Eller så kan du jo foreslå å ta en herlig dusj sammen før dere skal ha samleie;) Garantert vellykket! Herlig å bli smurt inn såpe av sin kjære..Ahhhhh;)

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47631-vond-lukt-fra-skjeden/#findComment-185652
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...